کتاب فارسی دهم انسانی میکرو طبقه بندی اثر جمعی از نویسندگان انتشارات بین المللی گاج

چاپ 1400 - 1401

از {{model.count}}
تعداد
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نشر: گاج
  • نویسندگان: مرتضی کلاشلو , کاظم کاظمی , محسن اصغری
  • تاریخ چاپ: 1400-1401
  • قطع: رحلی
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
آماده ارسال ناموجود
180,000
62%
70,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کتاب فارسی دهم سری میکرو از مجموعه کتب انتشارات گاج اثری دو بُعدی است. رویکرد این کتاب از دو جهت ارزیابی می شود، اول اینکه با درسنامه کامل و جامع برای امتحانات داخلی و حتی نهایی احتمالی از سال 1401 به بعد، منبعی مناسب شناخته می شود و دوم اینکه با ارائه ی تست های فراوان با تیپ های متنوع و پاسخ های تشریحی نکته محور، منبع مناسبی برای کنکور است. انطباق کامل کتاب حاضر با محتویات کتاب درسی فارسی 1 می تواند از نکات مثبت دیگر این اثر باشد.

در ادامه به بررسی کتاب فارسی دهم میکرو گاج اثر کاظم کاظمی، محسن اصغری و مرتضی کلاشلو می پردازیم.

قطع کتاب 27.5×21 سانتی متر است و حجم 400 صفحه ای آن با توجه به رویکرد کنکوری کتاب مناسب است. طراحی روی جلد با استفاده از تصویر سهراب سپهری مناسب درس فارسی است و جنس کاغذ نیز مطلوب می باشد. همچنین صفحه آرایی و ویراستاری کتاب معمولی است و جای رشد و بهره بردن از رنگ های متنوع را دارد. از نظر املایی و ویرایشی غلط یا مورد خاصی مشاهده نشد.

کتاب میکرو فارسی دهم اثر کاملی برای فهم فارسی 10 ام است، طوری که دانش آموز را از منابع دیگر بی نیاز می کند و برای پاسخ به تمامی ابهام ها و پرسش های دانش آموزان، اثر ارزشمند و قابل دفاعی است. این کتاب 400 صفحه ای دارای 1,298 تست می باشد. معرفی این کتاب به عنوان منبع اول آموزشی به دانش آموزان پایه ی دهم و برای دانش آموزان سال آخر جهت جمع بندی پایه ی دهم در کنار منابع دیگر انتخابی منطقی است.

نشر
گاج
نویسندگان
مرتضی کلاشلو , کاظم کاظمی , محسن اصغری
تاریخ چاپ
1400-1401
قطع
رحلی
نوع جلد
شومیز براق
شابک
9786220303879
وزن
816 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...