رویه ارسال کالا

ما در عرش تحریر به دنبال ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات هستیم. سفارشات و کالاها پس از پردازش در انبار در اولین روزکاری تحویل اداره پست خواهند شد. رویه ارسال سفارشات به تمامی نقاط کشور به یک شکل بوده و بسته به فاصله جغرافیایی تحویل مشتریان گرامی خواهند شد. سعی ما بر این است در حداقل زمان ممکن سفارشات به مقصد رسیده و تحویل مشتری گردند؛ لذا خواهشمندیم حتما شرایط ثبت سفارش و ارسال مرسوله های پستی را به صورت کامل مطالعه نمائید.

1- سفارشات بسته به نوع و تعداد کالای درخواستی تا قبل از ساعت 11 روزهای کاری، پس از پردازش در انبار به اداره پست تحویل می گردد. سفارشاتی که بعد از ساعت 11 صبح تکمیل می شوند در اولین روزکاری آتی جهت ارسال به مقصد تحویل اداره پست می شوند. مدت زمان تحویل بسته ها از طریق پست از زمان تحویل معمولا بین 24 ساعت تا 72 ساعت کاری نیز می باشد.

2- محاسبه هزینه پستی بسته به مبلغ سفارشات به شکل زیر متغیر خواهد بود. 

  1. خرید کمتر از 500 هزارتومان با توجه به مسافت، وزن بسته به صورت خودکار توسط سیستم پستی محاسبه و از کاربر دریافت خواهد شد.
  2.  سفارشات بیش از هشتصد هزار تومان برای پست به صورت رایگان ارسال خواهند شد.


3- همه کالاها بسته به نوع اجناس قبل از ارسال توسط تیم عرش تحریر به صورت کامل و با نهایت دقت مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا هرگونه خرابی احتمالی قبل از ارسال به مشتری مشخص و از ارسال آن ها خودداری گردد.

4- در صورتی که پس از ثبت سفارش توسط کاربر و پرداخت هزینه محصولی اتمام یافته باشد یا اجناس موجود به هردلیلی امکان ارسال نداشته باشند هزینه پرداختی توسط کاربر به صورت کامل و در سریعترین زمان ممکن به حساب کاربران عودت داده خواهد شد. همچنین در صورت خرابی محصول و یا مواردی نظیر گارانتی با هماهنگی مشتری یا محصول جایگزین ارسال خواهد شد و یا با توجه به شرایط محصول خریداری شده هزینه کاربر محاسبه و پرداخت می گردد.

در صورتی که کاربر پس از دریافت بسته از سفارش خود پشیمان گردد هزینه ی پست و مرجوعی بر عهده مشتری نیز می باشد. همواره توصیه ما بر این است که قبل از خرید کالاها با شرایط خاص با فروشگاه تماس حاصل نمائید. محصولاتی که مرجوع می شوند ابتدا از سوی کارشناسان بررسی خواهند شد و در صورت خرابی محصول هزینه های مشتری با هماهنگی در اولین روز کاری به حساب ایشان بازگشت داده خواهد شد.

5- در هنگام ثبت سفارش به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات درج اطلاعات کامل شامل (استان، شهرستان، شهر، خیابان، کوچه، پلاک و کدپستی) الزامیست. البته همکاران ما در صورت وجود هرگونه کاستی در اطلاعات ثبت شده در اولین زمان ممکن با مشتریان گرامی جهت بررسی آدرس پستی تماس خواهند گرفت.

6- برای خرید عمده و تحویل با پیک لازم است قبل از ارسال کالا حتما به صورت تلفنی هماهنگی های لازم به عمل آید.

7- در هرمرحله از ثبت سفارش پیامک هایی به صورت کاملا خودکار به کاربران ارسال می گردد. پس از نهایی شدن سفارشات و تحویل کالاها به اداره پست کدمرسوله پستی به منظور پیگیری های آتی توسط کاربران در پنل مربوط به مشتریان ثبت خواهد شد که این مورد هم توسط پرتال عرش تحریر به مشتریان پیامک می گردد.

8- همکاران ما، هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی در ساعات کاری فروشگاه پاسخگوی مشتریان گرامی خواهند بود. می توانید سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

راه های ارتباط با ما


تماس با شماره تلفن های فروشگاه:  36722424 - 021

استفاده از صفحه ارتباط با ما به آدرس:  https://arshtahrir.com/contact-us

استفاده از گزینه پشتیبانی آنلاین که در تمامی صفحات سایت در سمت چپ پایین آیتم آن قابل مشاهده می باشد.