کتاب درک متن پنجم دبستان بر پایه‌ی آزمون پرلز انتشارات خیلی سبز / پرتقال

درک متن پنجم

از {{model.count}}
تعداد
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نشر: خیلی سبز / پرتقال
  • نویسندگان: فرهاد حسن زاده ، طاهره خلیلی کسمائی
  • وزن: 200 گرم
  • تعداد صفحه: 43 صفحه
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
آماده ارسال ناموجود
95,000
48%
50,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

آیا به‌دنبال یک کتاب کمک‌آموزشی برای افزایش مهارت درک مطلب می‌گردید؟ کتاب درک متن 5 - پنجم دبستان تألیف فرهاد حسن زاده، طاهره خلیلی کسمائی، معصومه نجفی پازوکی و مهتاب آشتیانی میرایی بهترین منبع کمک‌درسی ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم دبستان است که فهم و درک متون را برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند.


درباره‌ی کتاب

روان‌خوانی متون همیشه به معنای درک کامل مفاهیم آن نیست. بنابراین درک متن به‌عنوان یک مهارت زبانی تخصصی و بسیار مهم مطرح می‌شود که می‌بایست از سال‌های دبستان آموزش داده شود. کتاب درک متن 5 - پنجم دبستان تألیف فرهاد حسن‌زاده، طاهره خلیلی کسمائی، معصومه نجفی پازوکی و مهتاب آشتیانی میرایی از جمله منابع کمک آموزشی در این زمینه است که دانش‌آموزان به کمک آن همه‌ی مهارت‌های لازم را برای درک بهتر متون یاد می‌گیرند. هر بخش از این کتاب با یک داستان جذاب و آموزنده آغاز می‌شود و در ادامه شامل نکات مهم، یادآوری، پاورقی و توضیحات بیشتر و در نهایت سوالاتی از خلال متن می‌شود. گفتنی است که این منبع آموزشی برپایه‌ی آزمون پرلز طراحی شده که که به‌ عنوان یکی از بهترین شیوه‌های آموزشی بین‌المللی برای یادگیری خواندن و درک متن معرفی می‌شود. دانش‌آموزان به کمک مرور و مطالعه‌ی این کتاب می‌توانند مهارت خلاقیت، تفکر و تخیل خودشان را پرورش دهند.


کتاب درک متن پنجم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم که می‌خواهند مهارت لازم را برای درک و فهم متون به دست آورند، پیشنهاد می‌کنیم.


فهرست مطالب کتاب

پلنگ خوش‌خال
شاه و وزیر
شب باورنکردنی
میمون بلندپرواز
پند و عبرت
قاره‌ی قطب جنوب

نشر
خیلی سبز / پرتقال
نویسندگان
فرهاد حسن زاده ، طاهره خلیلی کسمائی
وزن
200 گرم
تعداد صفحه
43 صفحه
شابک
9786008347149
قطع
رحلی
نوع جلد
شومیز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...