کتاب داستان های چهار ستاره

کتاب داستان های چهار ستاره

از {{model.count}}
انتخاب جلد:
جلد را انتخاب کنید.
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • وزن جلد 1: 205 گرم
  • وزن جلد 2: 276 گرم
  • وزن جلد 3: 187 گرم
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
51,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

منتقد کوچک اولین جلد مجموعه چهار ستاره است. این کتاب نوشته ترا درمن است که با ترجمه الهام فیاضی منتشر شده است. مجموعه چهار ستاره را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.مجموعه چهار ستاره داستان دختری به‌ نام گلادیس گتسبی است که به عنوان کوچک‌ترین منتقد غذا مطلبش در مجله نیویورک استاندارد منتشر می‌شود، علاقه‌ی گلادیس به آشپزی و غذا بسیار است و او مدام سعی می‌کند غذاهای خوشمزه برای دیگران درست کند اما این موضوع همیشه خالی از دردسر نیست.مجموعه چهار ستاره شما را به دنیای آشپزهای حرفه‌ای و منتقدهای غذا می‌برد.

محصولات مرتبط

معرفی کتاب چهار ستاره

جلد 1 : این شما و این هم سخت‌گیرترین منتقد رستوران‌های نیویورک:‌گلادیس گتسبی

(فقط پیش خودمون بمونه که کلاس‌شیشمیه!)

گلادیس از هفت سالگی آشپزی می‌کرده،‌ اما پدر و مادرش استعداد آشپزی او را باور ندارند و افتضاح‌ترین آشپزهایی هستند که گلادیس به عمرش دیده!‌ حالا گلادیس 11 ساله شده و خانواده‌اش به خاطر یک اتفاق جزئی آشپزی را برای او قدغن کرده‌اند. اما او این کار پدر و مادرش را جبران می‌‌‌کند، آن هم با نوشتن نقدهای خفن برای رستوران‌های شهر! اما این یک راز است. نباید کسی باخبر شود که او نویسنده‌ی این نقدهاست... .

مواظب باشید! شاید موقع خواندن این کتاب از گرسنگی شکمتان قار و قور کند!! یک کتاب بامزه و هیجان‌انگیز که به بچه‌ها یاد می‌دهد نگاهی منتقدانه و تیزبین داشته باشند.

تعداد صفحه:240

شابک:9786008675693

برنده‌ی جایزه‌یSCBWI Crystal Kite Member Choice Award for Southwest (2015)

جلد 2 :

گلادیس گتسبی، بعد از چاپ اولین نقدش در روزنامه‌ی نیویورک‌استاندارد، منتظر تابستانی آرام است تا بتواند با خیال راحت آشپزی کند و غذاهای خوشمزه بخورد. اما وقتی دوستش، چاریسا بنتلی، برای تولدش اردوی تابستانی رایگانی در اردوی بنتلی به او هدیه می‌دهد، نقشه‌هایش به هم می‌ریزد.

گلادیس همان‌طور که حدس می‌زند و نگرانش است، می‌فهمد زندگی در اردو آسان نیست. او تلاش می‌کند در امتحان شنا قبول شود، اما هر کاری می‌کند، نمی‌تواند بچه‌های اردو را با ناهارهایی که برایشان می‌پزد راضی کند. بدتر از همه اینکه، نمی‌تواند برای مأموریت جدیدش، یعنی پیدا کردن بهترین هات‌داگ شهر نیویورک، یواشکی از اردو بیرون برود. آیا ممکن است این تابستان، پایانی برای شغل منتقدی‌اش باشد؟

تعداد صفحه:276

شابک:9786008675709

جلد 3 :

تابستان رو به پایان است و گلادیس گتسبی برای شروع مدرسه‌ی راهنمایی دلشوره دارد. اما نگرانی‌های او فقط به رسیدگی به تکالیف مدرسه و از دست دادن ارتباط با دوستانش محدود نمی‌شود. او به عنوان کم‌سن‌ترین منتقد نیویورک استاندارد، باید وظایف این شغل سِرّی را هم سر موقع انجام بدهد.

وقتی سردبیر گلادیس او را مجبور می‌کند تا دیداری حضوری با هم داشته باشند، او تصمیم می‌گیرد راز شغلش را برای بزرگ‌ترها فاش کند. اما نقشه‌های بی‌عیب‌و‌نقصش برای این کار شکست می‌خورد. چون درست در روزی که قصد دارد همه چیز را به پدر و مادرش بگوید، آن‌ها با یک غافلگیری به خانه می‌آیند...

تعداد صفحه:238

شابک:9786008675716

گارانتی
سلامت فیزیکی
وزن جلد 1
205 گرم
وزن جلد 2
276 گرم
وزن جلد 3
187 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...