پلنر روزانه صنم آبرنگ

دفتر برنامه ریزی روزانه سایز A6

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد برگ: 100 برگ
  • ابعاد: 10 در 14 سانتی متر ( A6 )
  • نوع صحافی: سیم دوبل از سمت راست دفتر
  • نوع جلد: مقوایی گلاسه
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
85,000
30%
60,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پلنر یا دفتر برنامه ریزی از جمله دفاتر کاربردی با هدف نظم دهی و بهبود بخشی به مسائل و دغدغه های افراد در زندگی می باشد. هر فرد به میزان نظم دهی به برنامه ها و پیمودن مسیر اهداف خود، خواهد توانست به مراتب بالاتری از رشد رسیده و به میزان بیشتری از موفقیت دست یابد.

برنامه ریزی در همه ی زمینه های فعالیتی انسان ضروری شمرده می شود از جمله برنامه ریزی جهت رشد درسی و تحصیلی، برنامه ریزی جهت رسیدگی به مسائل کاری و اشتغال، برنامه ریزی جهت بهبود حالات جسمانی و معنوی، برنامه ریزی جهت افزایش تندرستی و سلامتی، برنامه ریزی جهت افزایش میزان اگاهی و رشد فردی و …. اما باید در نظر داشت برای طی کرن مسیر تکامل و رشد لازم است هر فرد به همه ابعاد زندگی توجه کرده و به آن بها دهد.

با این اوصاف اولین و مهم ترین قدم در افزایش رشد همه جانبه ابعاد زندگی، برنامه ریزی فعالیت های روزانه و روزمرگی های افراد می باشد. هر چقدر میزان اتلاف زمان و انرژی در فعالیت های روزانه کمتر باشد، زمان لازم جهت بهبود رشد فردی افزایش می یابد و در نتیجه افراد قادر خواهند بود به تک تک ابعاد زندگی از جمله امور مالی،معنوی، روابط خانوادگی، روابط شغلی و کاری و … بپردازند.

دفاتر پلنر این برنامه ریزی را به وسیله جداول مشخص و هدفمند برای افراد آسان کرده و ان ها را در پیمودن این مسیر کمک خواهد کرد.

تعداد برگ
100 برگ
ابعاد
10 در 14 سانتی متر ( A6 )
نوع صحافی
سیم دوبل از سمت راست دفتر
نوع جلد
مقوایی گلاسه
توضیحات
دارای قسمت یادداشت روزانه
دارای طراحی زیباوجذاب
دارای اندازه ی مناسب برای قرارگرفتن درکیف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...