پاک کن اتودی اوزی ( ozze ) مدل oz-801

پاک کن اتودی اوزی ( ozze ) مدل oz-801

از {{model.count}}
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: ۱۰x۱۰x۱۳۰ میلی‌متر
  • کشور سازنده: چین
  • وزن: ۱۰ گرم
  • ویژگی ها: پاک کن اتودی، پاک کن اتودی دارای شش رنگ با بدنه شف...
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
11,500
28%
8,300 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در گذشته های بسیار دور وقتی افراد جامعه از وسایل های هنری همچون پاک کن هیچ گونه اطلاعاتی نداشتند از برگ درخت انگور و حتی از خمیر نان برای از بین بردن اثرات ذغال استفاده میکردند ، در گذشته مداد نبود به همین دلیل مردم برای نوشتن از ذغال استفاده میکردند و پاک کنی نیز وجود نداشت تا بتوانند اثرات به جا مانده ی ذغال را از بین ببرند به همین دلیل همانطور که گفته شد برای پاک سازی و از بین بردن ای گونه اثرات از خمیر استفاده میکردند.سپس در سال 1770 میلادی توسط یک مهندس انگلیسی به نام ادوارد با استفاده از یک قطعه پلاستیکی به این نتیجه رسید که که لاستیک خیلی بهتر میتواند اثرات مداد را از بین ببرد و بعد ها به این فکر افتاد که با استفاده مواد بهتر میتواند وسیله ای با کیفیت تر و همچنین با کارایی بیشتر برای از بین بردن اثرات مداد استفاده کند در اوایل ساخته شدن پاک کن این عیب را داشتند که به دلیل سخت بودنشان می توانستند کاغذ را پاره کنند اما بعد ها توانستند با اضافه کردن موادی دیگر به لاستیک ، پاک کن های جدید امروزی را به صورت نرم تر بسازند.

محصولات مرتبط

ابعاد
۱۰x۱۰x۱۳۰ میلی‌متر
کشور سازنده
چین
وزن
۱۰ گرم
ویژگی ها
پاک کن اتودی، پاک کن اتودی دارای شش رنگ با بدنه شفاف و ضخامت پاک کن 5 میل که به صورت فشاری مانند اتود می توان از آن استفاده کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...