دفتر یادداشت دو خط متالیک 100 برگ پاپکو nb-643 bc

از {{model.count}}
دسته : دو خط
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 190 گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • تعداد موجود در بسته: 1 عدد
  • توضیحات: - ۱0۰برگ{۲0۰صفحه} - برگه های باکیفیت وعالی - سایز 12.3 × 18 سانتی متر اگر به دفتری برای ثبت نکات زبان انگلیسی نیاز دارید... همچنین اگر شما به زبان های خارجه علاقه زیادی دارید... دفتر یادداشت دو خط متالیک پاپکو در ابعاد 12.3 ... می توانید مطالب کوتاه و اصطلاحات انگلیسی را در آن...
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
28,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

وزن
190 گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
تعداد موجود در بسته
1 عدد
توضیحات
- ۱0۰برگ{۲0۰صفحه}
- برگه های باکیفیت وعالی
- سایز 12.3 × 18 سانتی متر
اگر به دفتری برای ثبت نکات زبان انگلیسی نیاز دارید بهترین انتخاب برای شما دفتر یادداشت دو خط متالیک 100 برگ است. مورد استفاده این محصول برای آموزش زبان است. بدین گونه که می توانید تمامی لغات، معنی ها و نکات مهم آموزشی را در آن یادداشت کرده و همیشه به همراه داشته باشید تا برای یادگیری و یادآوری هرچه بهتر مثمرثمر باشد.
همچنین اگر شما به زبان های خارجه علاقه زیادی دارید و همواره در حال یادگیری اصطلاحات به زبانی دیگر هستید، از میان لوازم التحریر پاپکو بهترین انتخاب این دفتر یادداشت است و به نوعی دفتر یادداشت زبان به حساب می آید.
دفتر یادداشت دو خط متالیک پاپکو در ابعاد 12.3 × 18 سانتی متر، جلد متالیک و 8 رنگ متنوع تولید و عرضه می گردد، همچنین این دفتر 100 برگ است.
می توانید مطالب کوتاه و اصطلاحات انگلیسی را در آن یادداشت کنید و همراه خود داشته باشید تا بتوانید در هر زمان یا شرایطی که می خواهید مطالعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...