دفتر پرونوت دو خط 100 برگ پاپکو کد PN-927001

دفتر پرونوت دو خط 100 برگ پاپکو کد PN-927001 ، PN-927002 ، PN-927003

از {{model.count}}
دسته : دو خط
انتخاب رنگ : 1 2 3
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 298 گرم
  • ابعاد: 17*24
  • تعداد موجود در بسته: 1 عدد
  • کشور مبدا برند: ایران
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
53,000
16%
45,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آیا دفتر انگلیسی دارید؟ اگر پاسخ شما به این سوال خیر است، همین حالا خریداری کنید تا ما دلیل ضروری بودن آن را برای شما توضیح دهیم.

استفاده از دفتر زبان برای بهبود به مهارت های شما در یادگیری زبان خارجه مثمرثمر خواهد بود و کمک بسیاری به پیشرفت در نگارش، یادگیری لغات، گرامر و خواندن می کند.

دفتر دو خط برای نگارش گرامر و جملات، یادداشت لغات و معنی آنها، تمرین خط و درج کلمات، نقل قول ها و اصطلاحات بسیار کاربردی است و دفتر دو خط 100 برگ پرونوت برای همین موارد طراحی و به بازار عرضه شده اند. از آنجایی که دفترهای پرونوت طرح های جالب و دوست داشتنی دارد، از همان کودکی موجب ایجاد علاقه برای یادگیری زبان انگلیسی است.

بنابراین این دوران طلایی را از دست ندهید و یادگیری زبان انگلیسی را از اهداف مهم خود قرار دهید تا با استفاده از آن خود را با دانش و تکنولوژی روز وقف دهید.

دفتر زبان پرونوت دارای 100 برگه (200 صفحه) مورد استفاده است که توانایی استفاده طولانی مدت را دارد. داخل دفتر با یک برگه مواجه می شوید که صفحه اول یک اینفوگرافیک از انواع دفترهای پرونوت است و در صفحه دوم دو جدول تعبیه شده که جدول اول برای چند خط یادداشت و جدول دوم برای برنامه ریزی ماهانه است. با در بالای هر صفحه بخشی را برای درج شماره صفحه و تاریخ مشاهده خواهید کرد. (اگر این بخش را پر کنید، در زمان نیاز به سرعت به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.)

ابعاد این دفتر 17 × 24 سانتی متر و جنس جلد آن مقوایی است که با یک نوار الوان (رنگی) دور عطف آن پوشیده شده است و رنگ های این نوارها جلوه زیباتری به دفتر پرونوت داده اند.

کیفیت کاغذ، اپتیموم بوده و از چسب و نوار محکمی در عطف آن استفاده شده است که موجب می شود تا هرگز با ورقه ورقه شدن و جدا شدن جلد از برگه ها مواجه نشوید. علاوه بر اینها اگر یک برگ از دفتر را به خواست خود جدا کنید، روی برگه دیگر تاثیری نخواهد داشت و جدا نمی شوند.

وزن
298 گرم
ابعاد
17*24
تعداد موجود در بسته
1 عدد
کشور مبدا برند
ایران
گارانتی
سلامت فیزیکی
نوع کاغذ
سفید و بدون بافت
کد
PN-927001
PN-927002
PN-927003

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...