دفتر وزیری جلد سخت سیمی تک خط 60 برگ پاپکو کد 617604

از {{model.count}}
دسته : 60 برگ
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 370 گرم
  • ابعاد: 18*25
  • تعداد موجود در بسته: 1 عدد
  • کشور مبدا برند: ایران
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
40,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

در حال حاضر یکی از دفترهای محبوب پاپکو، دفاتر جلد سخت هستند، با ظاهر زیبا و کیفیت و دوام زیاد... این دفتر در این مدل با 60 برگ و به عبارتی دیگر 120 صفحه در اختیار شما قرار می گیرد. کاغذ 80 گرمی و صحافی سیمی آن به شما این امکان را می دهد که از نوشتن در آن لذت ببرید.

صحافی سیمی دفتر جلد سخت باعث می شود دفتر به صورت 180 درجه روی سطح باز شود و به راحتی ورق زده شود. کاغذ 80 گرمی با بافت یکنواخت نیز کیفیت و ضخامتی دارد که از پس دادن جوهر در اثر نوشتن با خودکار به طرف دیگر برگه جلوگیری می کند.

 در صفحه اول می توانید نام و عنوان دفتر را وارد کنید و در صفحات بعدی می توانید عنوان، تاریخ و روز هفته را مشخص کنید. دارای 25 خط بوده که فضای نوشتن بیشتری را برای شما فراهم می آورد. (در صورتی که می خواهید یک برگه شطرنجی داشته باشید کافی است خطوط بالا و پایین موجود در هر صفحه را به هم متصل کنید.)

جلد این محصول از مقوای سخت تولید شده است تا در کیف شما تا نشود و دوام بیشتری داشته باشد. در ابعاد 17 × 24 سانتی متر و سایز وزیری به بازار عرضه شده اند.

این دفتر کاربردهای مختلفی دارد؛ به عنوان دفتر مشق برای مدرسه، دفتر خاطرات شخصی، هدیه ای دوست داشتنی برای دوستان و آشنایان یا دفتری برای محل کار به کار برده می شود.

وزن
370 گرم
ابعاد
18*25
تعداد موجود در بسته
1 عدد
کشور مبدا برند
ایران
گارانتی
سلامت فیزیکی
نوع کاغذ
سفید و بدون بافت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...