دفتر روکش پلاستیکی سیمی تک خط 60 برگ پاپکو کد 717604

از {{model.count}}
دسته : 60 برگ
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 260 گرم
  • ابعاد: 18*25
  • تعداد موجود در بسته: 1 عدد
  • کشور مبدا برند: ایران
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
38,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

با دفتر روکش پلاستیکی سیمی پاپکو، با انگیزه، جذاب و دوست داشتنی به مدرسه برگردید. با رسیدن به فصل مدرسه، پاپکو برای شما محصلان بهترین ها را به بازار عرضه می کند. بهتر است بدانید که طرح های کارتونی و فانتزی این دفترها برای هر کسی در هر سنی جالب و خاص است. این دفترها برای شماست با هر سلیقه ای، سنی و شرایطی...

این دفتر با صحافی سیمی و 60 برگ تولید شده است که در واقع شما می توانید از 120 صفحه آن در حالی که به صورت 180 درجه روی سطح باز شده، استفاده کنید. تعداد صفحات دفتر روکش پلاستیکی و امکان استفاده از تمام فضای آن به شما اجازه می دهد تا برای درس هایی که نکات بیشتری دارند، کارآیی مناسبی داشته باشند.

دفتر روکش پلاستیکی، یک خط است و به عنوان دفتر مشق، دفتر فارسی، دفتر ریاضی یا برای جزوه نویسی بیشتر استفاده می شوند. به طور کل برای یادداشت مطالب آموزشی گزینه ای ایده آل است. جلد این دفتر از جنس مقوا است که با یک روکش پلاستیکی پوشیده شده تا هنگام حمل لبه های آن آسیب نبیند.

دفتر را که باز می کنید با یک صفحه نیمه طرح دار مواجه می شوید که می توانید نام خود و موضوع دفتر را مشخص کنید، سپس در بالای هر صفحه، قسمتی برای درج تاریخ، عنوان و انتخاب روز هفته در نظر گرفته شده است.

در هر صفحه 21 خط با فاصله 8 میلیمتری وجود دارد که مناسب برای دستخط شما با هر اندازه ای طراحی شده اند. لازم است بدانید، نقاطی که در قسمت حاشیه صفحات مشاهده می کنید برای راحتی خط کشی در دفتر و اتصال آنها به یکدیگر (از بالا به پایین) برای داشتن یک صفحه شطرنجی در نظر گرفته شده است.

این دفتر را می توانید در طرح های جذاب و متنوع و با ابعاد 17 × 24 سانتی متر از فروشگاه اینترنتی پاپکو خریداری کنید.

وزن
260 گرم
ابعاد
18*25
تعداد موجود در بسته
1 عدد
کشور مبدا برند
ایران
گارانتی
سلامت فیزیکی
نوع کاغذ
سفید و بدون بافت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...