پاک کن برقی کلاسیکو

پاک کن برقی کلاسیکو

از {{model.count}}
انتخاب رنگ : سفید مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 70 گرم
  • تعداد موجود در بسته: 1 عدد
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
125,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پاکن برقی کلاسیکو یکی پرطرفدارترین و کاربردی ترین لوازم هنری میباشد که بخاطر ظرافت و ویژیگی های خاصی که دارد بسیار پر طرفدار میباشد.این پاکن دارای دو سری در سایزو ابعاد متفاوت قابل استفاده است و باعث میشود اثر هنری بسیار ظریف باشد. این پاکن برای انواع طراحی های سیاه قلم و چهره  و دانشجویان و مهندسان نقشه کشی مناسب است.

محصولات مرتبط

امروز قصد دارم محصولی را معرفی کنم که مطمئنم خیلی پرطرفدار است .پاکن برقی کلاسیکو یکی از جدی ترین محصولاتی میباشد که در چند مدت اخیر وارد ایران شده است .اگر شما قبلا از پاکن های برقی و یا اتودی استفاده کرده باشید فرق و قدرت این پاکن را به خوبی متوجه میشود.

مهمترین ویژگی این پاکن ضخامت نوک آن میباشد که بسیار ظریف تر از سایر پاک کن های برقی میباشد پاکن برقی کلاسیکو دارای دو سری در ابعاد ۲/۳ میلیمتر و یکی ۵ میلیمتر میباشد که این خصوصیت کارایی و عمکرد پاکن برقی کلاسیکو را افزایش داده است .این پاکن در دو رنگ  سفید و مشکی ساخته شده است رنگ مشکی آن به علت اینکه زیباتر است و کمتر کثیف میشود بسیار پر طرفدار تر میباشد.

پاکن برقی کلاسیکو دارای دو جایگاه باتری در انتها میباشد که در آن به صورت چرخشی باز شده است و باتری درآن قرار میگرد.یکی دیگر از ویژگی های خاص این پاکن این است که نسبت به سایر پاکن ها دارای صدای بسیار کمی است و همین باعث میشود آرامش هنرمند بهم نریزد.

در روی بدنه پاکن برقی یک دکمه قرار داده شده است که جهت خاموش و روشن کردن پاکن واقع شده است.در بسته بندی این پاکن دارای ۱۲ مغز پاکن سایز بزرگ و ۱۰ سایز کوچک قرار داده شده است.که جهت استفاده از سایز کوچک پاکن دو سری قرار گرفته است.

در پشت بسته بندی پاکن کلاسیکو اطلاعاتی درمورد نحوه ی استفاده قرار داده شده است.این پاکن برای کسایی که جزییات برایشان مهم است و طراحی چهره و سیاه قلم و نقشه کشی کار میکنند بسیار مناسب و کاربردی است.

وزن
70 گرم
تعداد موجود در بسته
1 عدد
گارانتی
سلامت فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...