پانچ 4 سوراخ کانکس مدل 2040

از {{model.count}}
دسته : پانچ
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس بدنه: فلزی
  • وزن: 1027 گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • تعداد موجود در بسته: 1 عدد
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
148,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات کانکس ساخت کشور هند تحت لیسانس کشور آلمان با کیفیت عالی و تنوع بسیار زیاد در عرصه ملزومات اداری قابلیت سوراخ کردن 14 برگ دارای مخزن پلاستیکی و دارای خط کش پلاستیکی جهت تنظیم کاغذ

محصولات مرتبط

جنس بدنه
فلزی
وزن
1027 گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
تعداد موجود در بسته
1 عدد
توضیحات
دستگاه پانچ 4 سوراخ کانکس مدل 2040
دستگاه پانچ کاغذ چهار سوراخ اداری یکی از پرکاربردترین لوازم جهت بایگانی اسناد و مدارکی است که مطالب و اطلاعات بسیار مهم و خاصی بر روی آن ها ثبت شده و بعدها قابل استفاده می باشد و می خواهیم آن ها را در انواع کلاسور 4 حلقه یا زونکن 4 حلقه جمع آوری و دسته بندی کنیم. دستگاه پانچ کاغذ 4 سوراخ کانکس مدل 2040 با ابعاد 8.4 × 27.7 سانتی متر با طراحی بسیار شیک و زیبا مناسب برای میز کار شما است. همچنین این دستگاه پانچ 4 تایی قادر به سوراخ کردن تعداد 16 برگ کاغذ 80 گرم می باشد. دستگاه پانچ کانکس 4 تایی (kanex 2040) دارای محفظه ای جهت جمع آوری باقی مانده های کاغذ در زمان پانچ و یک خط کش پلاستیکی جهت سوراخ کردن دقیق انواع کاغذ با سایزهای مختلف می باشد. از دیگر مزیت های این محصول ساختار فلزی شکل آن است که در مقابل ضربات ناگهانی مقاومت بالایی دارد. همچنین حدفاصل مابین چهار سوراخ پانچ شده بر روی کاغذ توسط این وسیله 8 سانتی متر و قطر هر سوراخ 6 میلی متر می باشد که با وزن 1100 گرم قابل رقابت با انواع پانچ 4 سوراخه است. فروشگاه اینترنتی برایتو دارای تنوع در انواع لیست قیمت پانچ کاغذ چهار سوراخ با ظرفیت های مختلف، خرید دستگاه پانچ 4 سوراخه کانکس مدل 2040 را جهت استفاده با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت و 5 سال گارانتی مناسب بایگانی در داخل انواع کلاسور 4 حلقه و زونکن 4 حلقه به شما پیشنهاد می نماید.
ویژگی
فاصله سوراخ ها 8 سانتی متر
قطر سوراخ 6 میلی متر
جنس بدنه فلز
ابعاد 8.4 × 27.7 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...