بازی فلش کارت آموزش مفهوم تضاد و متضاد نردبان

بازی فلش کارت آموزش مفهوم تضاد و متضاد نردبان

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 238 گرم
  • رده ی سنی: 3 تا 6 سال
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • مزایای کارت های آموزش مفهوم تضاد و متضادها: با کارت‌های درون این جعبه می‌توان: 1- مفهوم تضاد و متضاد را به کودک آموزش داد. 2- دامنۀ لغات کودک را با استفادۀ مکرر از آن‌ها افز... 3- توانایی کودک در تشخیص تضاد و متضادها را با طرح... 4- مهارت‌های ارتباطی لازم را به او آموزش داد.
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
48,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بسته آموزش مفهوم تضاد و متضادها شامل 36 عدد کارت تصویری آموزشی هست.ابتدا تعداد کمی از کارتها را انتخاب کنید و در مورد رابطه ای که بین آنها وجود دارد با کودک صحبت کنید .از محیط اطراف هم کمک بگیرید و سعی کنید وسایلی که باهم در تضاد هستند را در محیط اطراف پیدا کنید تا کودک شما بهتر درک کند.

محصولات مرتبط

فلش کارت آموزش مفهوم تضاد و متضاد با ترجمه ی مژگان کرمی از مجموعه ی نردبان توسط انتشارات فنی ایران به چاپ رسیده است.

این مجموعه در جعبه ای حاوی ۳۶ عدد کارت به همراه راهنمای فعالیت ها ارائه شده است. هدف از انجام فعالیت های موجود در این اثر، آموزش مفهوم تضاد و متضادها، افزایش توانایی و مهارت کودک در تشخیص آنها و گسترش دایره‌‌ی واژگانی برای کودکان ۳ تا ۶ سال است. کارت ها در ابعاد تقریبی ۱۳ در ۱۸ به چاپ رسیده اند و حاوی تصاویر مختلفی از دو واژه‌ی متضاد هستند. تصاویر در کل ۱۰ جفت واژه‌ی متضاد پر و خالی، جلو و پشت، قطعه های جدا و قطعه های سرهم (تصویر پازل)، بلند و کوتاه، کثیف و تمیز و … را نشان می دهند. برای شروع بازی ابتدا کارت ها را با کودک نگاه کرده و سپس دسته ای از کارت ها را که شامل چند متضاد است انتخاب کنید و در مورد تضاد بین دو تصویر و چیزهایی که این تضاد را به وجود آورده اند، صحبت کنید. به طور مثال معانی بالا و پایین را در جفت متضاد بالا و پایین، با آوردن مثال هایی از اطراف برایشان توضیح دهید‌. بعد از این مرحله می توانید برای ارزیابی کودکان، با استفاده از کارت ها به روش های مختلفی با آنها بازی کنید. چند نمونه از این بازی ها به زبان ساده به این شکل قابل اجراست مثلا؛ تعداد ۵ جفت متضاد را انتخاب کنید؛ کارت ها را با هم بُر بزنید و به کودک بدهید سپس از او بخواهید جفت های متضاد را روی هم قرار دهد. مثلا کارت مربوط به مفهوم “پُر” را روی کارت مربوط به مفهوم “خالی” بگذارد. می توانید در هر مرحله از بازی تعداد کارت ها را افزایش دهید تا کودک کم کم اعتماد به نفس لازم را پیدا کند؛ و یا تعدادی از کارت ها را به کودک بدهید و نام یک متضاد از یک جفت را به او بگویید و بخواهید هر دو کارت مربوط به آن جفتِ متضاد را پیدا کرده و نام هر دو را بگوید. همچنین می توانید از کودک بخواهید برای هر یک از جفت های متضاد، مثالی از اطراف پیرامون خود بیاورد. به طور مثال در مفهوم بالا و پایین به پله اشاره کند و یا… در شکل دیگر این بازی که با دو یا چند بازیکن انجام می شود، کارت ها را بعد از بُر زدن روی میز طوری کنار هم بچینید که تصاویر مشخص نباشند. سپس هر بازیکن می تواند دو کارت را به انتخاب خود برگرداند. اگر کارت ها یک جفت متضاد را نشان بدهند، بازیکن می تواند آنها را برای خود برداشته و به عنوان جایزه دو کارت دیگر را برگرداند. اگر کارت ها یک جفت متضاد را نشان نداد، بازیکن باید دوباره آنها را سر جایشان بگذارد. در این بازی بازیکنی که بیشترین متضاد را با هم جفت کند برنده است و …

وزن
238 گرم
رده ی سنی
3 تا 6 سال
گارانتی
سلامت فیزیکی
مزایای کارت های آموزش مفهوم تضاد و متضادها
با کارت‌های درون این جعبه می‌توان:
1- مفهوم تضاد و متضاد را به کودک آموزش داد.
2- دامنۀ لغات کودک را با استفادۀ مکرر از آن‌ها افزایش داد.
3- توانایی کودک در تشخیص تضاد و متضادها را با طرح موضوعات مختلف افزایش داد.
4- مهارت‌های ارتباطی لازم را به او آموزش داد.
محتویات بازی
این مجموعه شامل 18 جفت متضاد است برای هر 9 عنوان متضاد دو نمونه ی متفاوت در نظر گرفته شده است .
پر/ خالی
باهم / تنها
کثیف/ تمیز
ضخیم / نازک
بالا / پایین
جلو/ پشت
بلند/ کوتاه
باز/ بسته
داخل / خارج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...