عروسک نمایشی سلفونی پرشین

عروسک های نمایشی دستی پرشین صبا persinsaba

از {{model.count}}
انتخاب طرح:
طرح را انتخاب کنید.
تعداد
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس عروسک: پارچه‌ای
  • کشور سازنده: ایران
  • سایز تقریبی عروسک: 20*14 سانتی متر قد عروسکها 20 سانتی متر و پهنای آنها 14 سانتی متر...
  • وزن بسته بندی: 200 گرم
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
آماده ارسال ناموجود
87,000
28%
63,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عروسک های نمایشی علاوه بر سرگرمی باعث بهبود خلاقیت و مهارت های اجتماعی بچه ها می شود. با این عروسک های نمایشی خالق داستان های شگفت انگیز باشید. پرشین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان عروسک نمایشی در ایران می باشد که از صفر تا صد تولید شامل طراحی ، الگو کشی ، برش و دوخت عروسک ها را به طور اصولی انجام می دهد.

محصولات مرتبط

عروسکهای نمایشی یا همان عروسکهای انگشتی در قصه گویی و کارهای نمایشی کاربرد دارد. شما می توانید در خانه ی خودتان با تعدادی از این عروسکها یک کارگاه نمایش خانگی به راه بیاندازید که اعضای خانواده عروسک گردان های آن هستند.سناریوی قصه ی شما را می تواند کودکتان بسازد بدینوسیله حس خلاقیت در کودک بیدار و قدرت تجسم در آنها شکوفا می شود. بازی های نمایشی حس تعامل را در کودکان بهبود بخشیده و دایره ی لغات آنها را نیز افزایش می دهد.بازیهای نمایشی یک راه عالی برای بیان احساسات و برقراری ارتباط و فراگیری مهارتهای اجتماعی هست.

برای بازی با این عروسکها کافی هست سه انگشت وسط را داخل سر عروسک و دو انگشت دیگر را داخل دستان عروسک قرار داده و عروسک را با حرکات انگشتانتان حرکت دهید. .کیفیت جنس این عروسکهای نمایشی بسیار خوب است.

جنس عروسک
پارچه‌ای
کشور سازنده
ایران
سایز تقریبی عروسک
20*14 سانتی متر
قد عروسکها 20 سانتی متر و پهنای آنها 14 سانتی متر است
وزن بسته بندی
200 گرم
رده سنی
بالای 3 سال
بسته‌ بندی تکی
سلفونی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...