ست مدار الکتریکی مدل SCIENCE

از {{model.count}}
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 75 گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • تعداد موجود در بسته: یک عدد
  • توضیحات: ست مدار الکتریکی آموزشی، و دانشمند کوچولوی شما مکانی برای باطری در نظر گرفته شده است که کافی است... گیره ها را به انتهای سیم ها وصل کنید و به راحتی به... لامپ باید درون سر پیچ قرار گیرد و دو طرف سیم پیچ ب... ساخت آهنربا با این مدار آموزشی درس علوم به چه صورت... برای ساخت آهنربا کافی است سیم مسی درون جعبه را به... هرچه نظم سیم پیچی و تعداد دور سیم پیچی بیشتر باشد،... حالا دو سر سیم پیچ را با استفاده از گیره به باطری... این محصول یک محصول آموزشی فوق العاده است که قطعا خ...
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
50,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست مدار الکتریکی آموزشیست مدار الکتریکی آموزشی یک وسیله کمک آموزشی بسیار عالی و البته جذاب برای دانش آموزان دبستان و مقطع متوسطه اول است.این محصول شامل یک عدد باطری قلمی، یک عدد سر پیچ و لامپ، یک جا باطری خور به همراه سیم،  دو عدد گیره، یک عدد میخ، یک سیم مسی، و یک سیم اضافه است.اما سوال مهم در راستای استفاده از این محصول کمک آموزشی خوب و با کیفیت این است که چگونه باید مورد استفاده قرار گیرد و چه کاربردهایی دارد؟همواره درس الکتریسیته و روشن کردن حتی یک لامپ ساده برای هر فردی در زندگی جذابیت دارد و این جذابیت برای کودکان دوچندان است.با ست مدار الکتریکی آموزشی می توان لامپ را روشن کرد، آهنربا ساخت و حتی ایده های جذاب دیگر را با وسایلی بیشتر که خریداری نموده اید پیاده نمود.

محصولات مرتبط

وزن
75 گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
تعداد موجود در بسته
یک عدد
توضیحات
ست مدار الکتریکی آموزشی، و دانشمند کوچولوی شما
مکانی برای باطری در نظر گرفته شده است که کافی است فقط باطری را داخل آن قرار دهید.
گیره ها را به انتهای سیم ها وصل کنید و به راحتی به دو سر لامپ یا هر وسیله دیگری نصب کنید تا بدین صورت الکتریسیته انتقال پیدا کند.
لامپ باید درون سر پیچ قرار گیرد و دو طرف سیم پیچ به گیره ها متصل شود تا مدار وصل شده و لامپ روشن شود.
ساخت آهنربا با این مدار آموزشی درس علوم به چه صورت است؟
برای ساخت آهنربا کافی است سیم مسی درون جعبه را به صورت سیم پیچی منظم، دور میخ سیم پیچی کنید.
هرچه نظم سیم پیچی و تعداد دور سیم پیچی بیشتر باشد، آهنربای قوی تری خواهید داشت. پس در این مورد حوصله به خرج دهید و یک سیم پیچی عالی به دور آهنربا بکشید.
حالا دو سر سیم پیچ را با استفاده از گیره به باطری وصل کنید، الان سیم پیچ شما به آهنربا تبدیل شده است و می توان سوزن ته گرد یا گیره فلزی که در جعبه هست را با آن بلند کرد.
این محصول یک محصول آموزشی فوق العاده است که قطعا خرید آن کودک شما را خوشحال خواهد کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...