ست طراحی مشکی کرتاکالر مدل 46040 (black box)

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 519 گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • جنس بسته بندی: جعبه چوبی
  • محتوا: ست طراحی مشکی کرتاکالر مدل 46040 (black box cretac... - 3 مداد کنته زغالی (نرم، متوسط، سخت) - 3 مداد کنته روغنی (نرم، متوسط، سخت) - 2 محوکن - 2 شمش گرافیت (6B،9B ) - 5 زغال فشرده پنج درصد - 4 زغال طبیعی - 1 پاکن‌کن خمیری
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
1,490,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جعبه سیاه Cretacolor، مجموعه طراحی زغال چوب 20 عددی است که این مجموعه محبوب 20 قطعه ای شامل تمام موارد لازم برای تهیه نقاشی با ذغال از جمله: مداد کنته زغالی و روغنی، پاک کن، محوکن، شمش گرافیت، زغال فشرده و زغال طبیعی، می باشد. همه این موارد در تراکم های مختلف، به علاوه بارهای اضافی برای ایجاد جلوه های خیره کننده زغال است.ست طراحی مشکی کرتاکالر مدل 46040 در یک جعبه چوبی سیاه زیبا ارائه شده است که  آن را به عنوان هدیه ای خیره کننده برای هر هنرمند تبدیل می کند.

محصولات مرتبط

وزن
519 گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
جنس بسته بندی
جعبه چوبی
محتوا
ست طراحی مشکی کرتاکالر مدل 46040 (black box cretacolor) دارای تمام موارد لازم (ابزار طراحی) برای خلق آثار زیبا با زغال است که به راحتی نیاز شما را برای نقاشی برطرف می کند. این مجموعه دارای 20 تکه متریال شامل موارد زیر می باشد. که همه اینها در تراکم های مختلف برای ایجاد جلوه های خیره کننده قرارداده شده اند.
- 3 مداد کنته زغالی (نرم، متوسط، سخت)
- 3 مداد کنته روغنی (نرم، متوسط، سخت)
- 2 محوکن
- 2 شمش گرافیت (6B،9B )
- 5 زغال فشرده پنج درصد
- 4 زغال طبیعی
- 1 پاکن‌کن خمیری
توضیحات
ست طراحی مشکی کرتاکالر
جعبه سیاه Cretacolor مدل 46040 با جعبه چوبی مناسب براي طراحي سياه قلم، پرتره و كارهاي مشكي تك رنگ ميباشد. که این ست مناسب برای انواع طراحی نرم، سخت و روغنی است و با داشتن جعبه چوبی قابلیت استفاده آن راحت بوده و با داشتن انواع مداد کنته و ذغال و شمش، نیاز مصرف کننده را از هرگونه وسایل مورد نیاز برای طراحی برطرف میکند. این ست مناسب برای طراحان، دانشجویان و علاقمندان طراحی و همچنین برای هدیه بسیار مناسب می‌باشد.
این مجموعه پرطرفدار دارای ویژگی های بسیار خوبی است که تمام محصولات این ست غیر سمی بوده و در تولید آن از پیگمنت‌های طبیعی و انرژی­های تجدید پذیر استفاده شده و کاملا بهداشتی و دوستدار محیط زیست میباشد پس به راحتی می توانید بدون هیچ دغدغه ای به استفاده از این مجموعه جذاب بپردازید و آثار شگفت انگیزی را خلق کنید.
مجموعه طرح برای کاربران پیشرفته
بهترین کیفیت، رنگ آمیزی کامل، بالاترین سبکی
اثرات بهینه را می توان با خرد و ترکیب محصولات یا حل کردن آنها با آب به دست آورد
رفع نیاز کامل طراحان برای طراحی
دارای جعبه فلزی با کمان مقوایی
ساخت اتریش
مناسب طراحان، دانشجویان و هنر جویان
از بهترین گزینه ها برای هدیه به علاقمندان هنر
کاربرد
کاربرد
مناسب طراحی سیاه قلم، پرتره و کارهای مشکی تک رنگ
مناسب برای
طراحان، دانشجویان و علاقمندان طراحی
ست طراحی کرتاکالر مدل 46040 همه کاره علاوه بر داشتن 20 عدد ابزار مفید و ضروری که برای طراحان لازم و ضروری است یک مجموعه چوبی همراه و قابل حمل نیز برای حرفه ای ها می باشد. همچنین یک انتخاب عالی برای هدیه به علاقمندان به طراحی به شمار می رود.
ساخت
اتریش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...