ست طراحی مشکی کرتاکالر مدل 40030

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 325گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • جنس بسته بندی: فلزی
  • محتوا: این ست ( 20 تکه ) شامل همه ی لوازم مورد نیاز برای... 1)مداد کنته زغالی (نرم، متوسط، سخت) 2)مداد کنته روغنی (نرم، متوسط، سخت) 3)محو­کن 4)شمش گرافیت (6B،9B ) 5)زغال فشرده پنج درصد 6)زغال طبیعی چهار عدد 7)پاک ­کن خمیری در یک جعبه فلزی بسیار با کیفی...
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
1,050,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نقاشی سیاه قلم واژه ای است که در میان عوام رواج داشته و منظور از آن استفاده از ذغال و مداد کنته در کشیدن طرح و مخصوصا طراحی چهره می باشد.در قدیم “ذغال مِل” شیوه ای از طراحی با ترکیب مِل و ذغال و با استفاده از قلم مو و بروی بوم نقاشی بوده است که عمدتا توسط بعضی از شاگردان استاد کمال الملک استفاده می شده است. در قدیم با آغاز نگارگری شیوه ی سیاه قلم هم رونق گرفت و تا امروز دوست داران زیادی را به سمت خود کشانده است.در یک نقاشی سیاه قلم انتخاب مداد کنته ی با کیفیت با پیگمنت عالی و سعی در تمیز کار کردن بسیار حائز اهمیت است. انتخاب بهترین برند از ابزار های طراحی برای به رخ کشیدن آثار زیبای شیوه ی سیاه قلم دغدغه ی هر هنرمندی می باشد.

محصولات مرتبط

وزن
325گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
جنس بسته بندی
فلزی
محتوا
این ست ( 20 تکه ) شامل همه ی لوازم مورد نیاز برای یک طراحی سیاه قلم حرفه ای را شامل میشود. از جمله:
1)مداد کنته زغالی (نرم، متوسط، سخت)
2)مداد کنته روغنی (نرم، متوسط، سخت)
3)محو­کن
4)شمش گرافیت (6B،9B )
5)زغال فشرده پنج درصد
6)زغال طبیعی چهار عدد
7)پاک ­کن خمیری در یک جعبه فلزی بسیار با کیفیت می‌­باشد. تمام محصولات این ست غیر سمی بوده و در تولید آن از پیگمنت‌های طبیعی و انرژی‌­های تجدید پذیر استفاده شده و دوستدار محیط زیست می باشد.
توضیحات
در اینجا ما به معرفی ست طراحی مشکی کرتاکالر مدل (40030) میپردازیم:
این ست که از برند کرتاکالر (certacolor) و ساخت کشور اتریش است از سال 1950 اقدام به تولید مداد‌های طراحی، مداد‌کنته، ست‌های طراحی، انواع‌زغال، مداد‌ آبرنگی، انواع پاستل گچی نرم و روغنی، پاستل‌مدادی، انواع پودر ‌کنته، آبرنگ‌بلوکی، انواع اتود ‌طراحی و انواع ابزار‌ طراحی و کالیگرافی با‌ کیفیت بالا نموده است. ست‌های طراحی یکی از بهترین محصولات این کمپانی هستندکه برای طیف وسیعی از هنرمندان از مبتدی تا حرفه‌ای و همه ی سنین قابل استفاده هستند.و حتی یک پکیج بسیار شگفت انگیز به عنوان هدیه برای دوست داران این سبک از هنر.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...