روان نویس نوک نمدی اسکول فنس

روان نویس نوک نمدی اسکول فنس

از {{model.count}}
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 10 گرم
  • ویژگی ها: ضخامت نوک 0.4 میلی متر نوع نوک نمدی جنس بدنه پلاستیک
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
17,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر به دنبال روان نویسی با مجموعه رنگ های شاد و جذاب همراه با قیمت مناسب برای رنگ آمیزی و حتی نوشتار روزانه هستید روان نویس نوک نمدی school یک انتخاب خوب و مقرون به صرفه ای می باشد که با تنوع رنگی خوب می تواند نیاز شما را برطرف کند. از ویژگی خوب این محصول داشتن نوک نمدی مقاوم است که حتی فشار هم بر آن تاثیری ندارد زیرا درون فلزی محکم قرار دارد و ضخامت نوک آن 4 دهم میلیمتر می باشد.

محصولات مرتبط

روان نویس نوک نمدی 

روان نویس از جمله نوشت افزار کاربردی است که بیشتر مناسب برای رنگ آمیزی است اما به دلیل داشتن نوک باریک می توان از آن برای نوشتار روزانه نیز بهره برد. از ویژگی خوب روان نویس ها می توان به پس ندادن جوهر اشاره نمود زیرا جوهر به کار رفته در این نوشت افزار جوهر مایع روان است که در یک ابر فشرده استفاده می شود. روان نویس 12 رنگ نیز دارای نوک نمدی نازک است که جوهر پس نمی دهد و به راحتی می توان با آن نوشت و یا حتی نقاشی کرد. 

روان نویس نوک نمدی شامل رنگ های: آبی،آبی آسمانی، قرمز، نارنجی، بنفش، یاسی، صورتی، مشکی، سبز، سبزروشن، زرد و صورتی روشن می باشد.

از جمله کاربردهای این ابزار هنری، برای دانش آموزان و دانشجویان می باشد که می تواند به دفاتر آنها زیبایی خاصی ببخشد. همچنین استفاده از روان نویس در دفاتر نیز رایج است، اما بیشترین جنبه کاربردی آن برای نقاشی و رنگ آمیزی می باشد.

روان نویس نوک نمدی school

نقاشی با روان نویس نوک نمدی

نقاشی و رنگ آمیزی از جمله کارهای هنری بسیار جذاب و پرطرفدار است که اکثر افراد در ابتدا از متریال های رنگی همچون مدادرنگی، آبرنگ، گواش، پاستل و … استفاده میکنند که همه این موارد ویژگی های خاص خود را دارند. اما اگر شما میخواهید با ظرافت کامل و بدون پخش شدگی رنگ به رنگ آمیزی بپردازید در این صورت استفاده از روان نویس انتخاب بسیار خوبی می باشد که این نوشت افزار علاوه بر کیفیت خوب و تنوع رنگی بالا دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز می باشد که به راحتی می تواند نیاز شما را در نقاشی کردن برطرف کند.

جوهر به کار رفته در روان نویس به نسبت خودکار، از شفافیت بالاتری برخوردار است و پر رنگ تر نیز می باشد. به همین دلیل برای آن هایی که رنگ های زنده تر را در نقاشی ترجیح می دهند، استفاده از روان نویس پیشنهاد می گردد. ضخامت نوک این محصول 4 دهم میلیمتر است که دارای جنس نمدی با محافظی فلزی و با استحکام است که در برابر فشار وارد شده از سوی دست هنگام نوشتن دچار تغییر شکل نمی شود ،همچنین هر یک از رواننویس ها دارای درپوشی به رنگ جوهر هرکدام است که مانع از خشک شدن جوهر آن می شود. 

وزن
10 گرم
ویژگی ها
ضخامت نوک
0.4 میلی متر
نوع نوک
نمدی
جنس بدنه
پلاستیک
گارانتی
سلامت فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...