دفتر 130 برگ لاکچری سایز 1 پاپکو کد NB680-130

از {{model.count}}
انتخاب رنگ : سبز چند رنگ
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 390 گرم
  • ابعاد: 20.5 × 25 سانتی متر
  • رنگ بندی: روشن
  • جنس جلد: گالینگور چرم مصنوعی
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
125,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

وزن
390 گرم
ابعاد
20.5 × 25 سانتی متر
رنگ بندی
روشن
جنس جلد
گالینگور چرم مصنوعی
گارانتی
سلامت فیزیکی
تعداد موجود در بسته
- 1 عدد دفتر 130 برگ لاکچری سایز 1 پاپکو کد NB680-130
توضیحات
گاهی اوقات شما می خواهید یک دفتر خاص و ویژه برای کار یا یادداشت های مهم خود فراهم کنید. دفتری که به شما اعتماد به نفس ببخشد و باعث شود شما خاص و متفاوت به نظر بیایید. این موارد را هم ظاهر دفتر تامین می کند و هم کیفیت بالای آن، زیرا اگر دفتر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، پس از مدت کوتاهی دفتر شما از شکل می افتد و کهنه می شود و دیگر ظاهر جذاب آن اهمیتی ندارد.
یکی از شیک ترین و کاربردی ترین دفترهای پاپکو به زودی در سراسر ایران تولید و عرضه می شود که نام این محصول دفتر لاکچری است. این دفتر بسیار جذاب و دیدنی به نظر می رسد و انتخاب مشتریان خوش سلیقه خواهد بود. طرح جلد آن با دفترهای دیگر تفاوت دارد و با راه راه های رنگی متفاوت خود نظر همه را جلب می کند. برای چاپ طرح روی جلد از چاپگرهای گرافیکی با کیفیت و پیشرفته استفاده شده است.
از دفتر لاکچری تا آخرین برگ می توانید استفاده کنید و جزئیات اضافه ای ندارد که باعث شود از تعدادی برگ نتوانید استفاده کنید. به محض باز شدن دفتر شما با برگه هایی مقوایی رو به رو می شوید که می توانید در صفحه اول اطلاعات خود شامل نام، شماره تلفن، همراه و فکس، نشانی، آدرس پست الکترونیکی و آدرس وب سایت را وارد کنید تا در صورت مفقود شدن دفتر اطلاعاتی برای پیدا کردن صاحب آن موجود باشد. پس از آن با برگه های یک خطی رو به رو می شوید که می توانید درون آن بنویسید.
درون هر صفحه 28 خط وجود دارد که فاصله بین خطوط 8 میلی متر بوده و مناسب برای کسانی که نوشته هایشان کوچک، متوسط و بزرگ است. زیاد بودن عرض این دفتر باعث می شود که در هر صفحه نسبت به دفترهای دیگر بیشتر بتوانید یادداشت کنید. تعداد برگه های دفتر لاکچری 130 عدد به صورت پشت و رو بوده، به این منظور که دارای 260 صفحه است.
صحافی دفتر لاکچری فرم عمودی دارد و نوع آن دوخت بوده که در صحافی های دوخت از چسب نیز برای کیفیت و دوام بیشتر نیز استفاده می کنند. منظور از فرم عمودی این است که این دفتر از کناره ها باز و بسته می شود.
جنس جلد دفتر لاکچری چرم مصنوعی بوده و در ابعاد 20/5 × 25 سانتی متر تولید و عرضه شده است.
از این دفتر می توانید برای ثبت نکات مهم کاری، یادداشت برداری روزانه، جزوه نویسی و ... استفاده کنید. در صورتی که فرزند شما به سنی رسیده باشد که طرفدار طرح های کارتونی نباشد، می توانید دفتر لاکچری را به
نوع کاغذ
پرتقالی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...