دفتر وزیری جلد سخت 160 برگ پاپکو کد 617704

از {{model.count}}
دسته : 160 برگ
انتخاب رنگ : 1 2 3 4 5 6
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 710 گرم
  • ابعاد: 18*25
  • تعداد موجود در بسته: 1 عدد
  • کشور مبدا برند: ایران
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
81,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

دفتر وزیری جلد سخت خط 160 برگ یکی از تازه ترین محصولات پاپکو از گروه جلد سخت است که با تکنولوژی منحصر به فرد و روز دنیا تولید شده است. این دفتر یک محصول ایده آل برای مدرسه، دانشگاه، محل کار و دفتری مناسب برای ثبت خاطرات روزانه و نوشته های شخصی بوده و حتی می توان به عنوان یک هدیه خاص و متفاوت از آن استفاده کرد.

برگه های این دفتر از کاغذ 80 گرمی مرغوب با بافت یکنواخت و تراکم بالا تولید شده که به شما امکان نوشتن در سطحی روان را می دهد و به دلیل ضخامت برگه، هیچ ردی از جوهر خودکار در پشت صفحه نمایان نیست. همچنین صحافی سیمی آن یکی از مزیت های قابل توجه دفتری با این تعداد برگه است که کندن برگه از هر جای دفتر را به راحتی و بدون جدا و یا پاره شدن سایر برگه ها امکان پذیر می کند. علاوه بر آن صحافی سیمی باعث می شود تا دفتر به صورت 180 درجه باز شود و هنگام نوشتن نه تنها می توان از ابتدای هر خط نوشت، بلکه فضای کافی برای گردش دست و نوشتن راحت تر نیز وجود داشته باشد. وزن این دفتر نسبت به سایر محصولات مشابه کمی بیشتر است که دلیل آن استفاده از برگه های باکیفیت 80 گرمی و جلد سخت آن است.

وزن
710 گرم
ابعاد
18*25
تعداد موجود در بسته
1 عدد
کشور مبدا برند
ایران
گارانتی
سلامت فیزیکی
نوع کاغذ
سفید و بدون بافت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...