دفتر روکش پلاستیکی سیمی تک خط 100 برگ پاپکو کد 717012

از {{model.count}}
دسته : 100 برگ
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 393 گرم
  • ابعاد: 18*25
  • تعداد موجود در بسته: 1 عدد
  • کشور مبدا برند: ایران
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
51,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

دفتر روکش پلاستیکی یکی از جدیدترین تولیدات پاپکو برای بازگشت به مدرسه است. تنوع و جذابیت طرح های این دفتر آن را دوست داشتنی می کند و کیفیت بالای آن سبب ماندگاری و دوام بالای آن می شود.

این دفتر دارای صحافی سیمی است که به شما امکان باز کردن دفتر به صورت 180 درجه، نوشتن از اول خط، استفاده از تمام فضای دفتر و راحتی دست شما هنگام نوشتن را می دهد.

دفتر روکش پلاستیکی سیمی 100 برگ است که در واقع شما می توانید از 200 صفحه استفاده کنید. بنابراین این دفتر برای دروس مدرسه که دارای نکات بیشتری هستند بسیار مناسب است. یک خط بوده و برای جزوه نویسی و استفاده به عنوان دفتر مشق بسیار کارآمد است. جنس جلد این محصول مقوایی با روکش پلاستیکی است که از تا شدن لبه های جلد بر اثر حمل در کیف یا کوله پشتی جلوگیری کند.

در بالای هر صفحه، قسمتی برای درج تاریخ، عنوان و انتخاب روز هفته درج شده است. همچنین نقاطی که در قسمت حاشیه صفحات مشاهده می کنید برای راحتی خط کشی در دفتر و اتصال آنها به یکدیگر (از بالا به پایین) برای داشتن یک صفحه شطرنجی در نظر گرفته شده است.

دارای 21 خط برای نوشتن و با فاصله 8 میلیمتری بین خطوط طراحی و تولید شده اند تا شما با هر اندازه دستخط بتوانید از این دفتر استفاده کنید.

این دفتر را می توانید در طرح های مختلف و به ابعاد 17 × 24 سانتی متر از فروشگاه های پاپکو خریداری کنید.

وزن
393 گرم
ابعاد
18*25
تعداد موجود در بسته
1 عدد
کشور مبدا برند
ایران
گارانتی
سلامت فیزیکی
نوع کاغذ
سفید و بدون بافت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...