دفتر جلد سخت ته دوخت تک خط 100 برگ پاپکو کد 61908

از {{model.count}}
دسته : 100 برگ
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 465 گرم
  • ابعاد: 18*25
  • تعداد موجود در بسته: 1 عدد
  • کشور مبدا برند: ایران
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
51,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

دفتر جلد سخت ته دوخت تک خط 100 برگ PN - 619، جدیدترین دفتر از سری محصولات جلد سخت شرکت پاپکو است که برای اولین بار با صحافی ته دوخت در آستانه سال تحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار گرفت. این دفتر با استفاده از کاغذ 80 گرمی در برگه های آن، تبدیل به یک محصول بی نظیر و دوست داشتنی برای جزوه نویسی و یادداشت برداری با انواع خودکار، روان نویس و ... بوده و شما را هرگز بابت پخش شدن جوهر یا پس دادن به پشت صفحه نگران نمی کند.

این دفتر در صفحه داخلی جلد خود، یک کادر برای درج نام و تیتر دفتر داشته و صفحه مقابل آن یک طرح زیبا که به تازگی در تمامی محصولات و بسته بندی های پاپو قابل مشاهده است درج شده است. این طرح قابل رنگ آمیزی بوده و می تواند زیبایی دفتر شما را دو چندان کند.

صفحات بعدی آن شامل 21 خط با فاصله 9 میلی­متر برای نوشتن است. فاصله مناسب بین خطوط این دفتر باعث می شود تا نظم و ترتیب نوشته ها حفظ شود و صفحه ای شلوغ در پیش روی خود نبینید. بالای هر صفحه فضایی برای نوشتن موضوع، تاریخ و مشخص کردن روز هفته از دایره های مشخص، در نظر گرفته شده است. همچنین یک خط در ابتدای صفحه و یک خط در انتهای صفحه وجود دارد که با فاصله 8 میلی­متر از یکدیگر علامت گذاری شده تا برای درج جدول و خط کشی های عمودی کار شما راحت تر باشد. در صفحه انتهایی نیز یک طرح زیبا اما متفاوت درج شده و زیر آن 10 خط برای یادداشت وجود دارد.

صحافی این دفتر به صورت ته دوخت بوده و این خود سبب مقاوت بالای دفتر و به راحتی کنده نشدن برگه های آن می شود.

دفتر جلد سخت ته دوخت تک خط 100 برگ PN - 619 در طرح های مختلف عرضه شده و قابل سفارش است.

وزن
465 گرم
ابعاد
18*25
تعداد موجود در بسته
1 عدد
کشور مبدا برند
ایران
گارانتی
سلامت فیزیکی
نوع کاغذ
سفید و بدون بافت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...