تخته شاسی A4 پیتیکو سری فضانورد

از {{model.count}}
انتخاب طرح:
طرح را انتخاب کنید.
تعداد
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 190 گرم
  • ابعاد: 21.5×31.5 سانتی متر
  • سایز: A4
  • جنس: سلفونی (جلد سخت)
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
آماده ارسال ناموجود
73,500
26%
55,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخته شاسی فضانورد و ستاره – تخته شاسی از آن دست لوازم تحریر هایی است که شاید جزء لوازم تحریر های اولیه ای مثل دفتر و خودکار و مداد و … به حساب نیاید؛ اما برای هر فردی پیش آمده که بخواهد روی یک کاغذ مطلبی بنویسد و به دلیل نبودِ زیر دستی، مجبور شود یک کتاب یا دفتر را زیر کاغذ قرار دهد. در این حالت رد تمام نوشته هایی که روی کاغذ نوشته می شود، روی جلد دفتر و کتاب هایی که به عنوان زیر دستی استفاده می شوند می افتد و جلد آن ها به مرور زمان خراب شده و جلوه ی بدی پیدا می کنند. تخته شاسی ها برای همین کار ساخته شده اند، و داشتن یکی از آن ها برای هر فردی که به نوعی با نوشتن سر و کار دارد ضروری است.

برای نقاشی کردن، جزوه نوشتن و به صورت کلی هر نوشته یا طرحی که بخواهید روی کاغذ های جدا بنویسید یا رسم کنید، به یک زیر دستی یا تخته شاسی نیاز دارید. حتی مثلا اگر عادت دارید جزوات خود را در دفترهای کلاسوری یادداشت کنید، چون اغلب کلاسور ها حلقه های پهنی در وسط خود دارند و موقع جزوه نوشتن و رسیدن به انتهای خط های دفتر، دست تان در اثر برخورد با حلقه ها اذیت می شود؛ پس بهتر است که برگه های دفتر را خارج کرده و به صورت مرتب به یک تخته شاسی متصل کنید و پس از اتمام نوشتنِ مطالب، کاغذ ها را به صورت مرتب و صفحه بندی شده به کلاسور خود برگردانید. یا حتی هنگامی که جزوات و مطالب درسی تان به صورت جزوه های پرینت شده و برگ برگ هستند، می توانید آن ها را در یک تخته شاسی به صورت مرتب قرار دهید و هنگام مطالعه راحت باشید.

تخته شاسی های فانتزی پیتیکو در ۱۶ طرح متفاوت (۸ طرح با طرح ها و تم دخترانه و ۸ طرح هم تم فضانورد) تولید شده اند که ابعادی معادل ۲۱٫۵×۳۱٫۵ سانتی متر دارند و سایزشان A4 است. جنس این تخته شاسی ها مانند دفترهای جلد سخت بوده و در عین استحکام و ضخامتی که دارند، بسیار سبک و خوش دست و به راحتی قابل حمل اند. گیره این تخته شاسی ها نیز از جنس استیل بوده و به راحتی بلند می شود تا بتوانید کاغذهای خود را از تعداد کم گرفته تا تعداد زیاد درون گیره قرار دهید و به نوعی آن ها را توسط گیره بر روی تخته شاسی محکم نگه دارید. دور تا دور گیره هم توسط حفاظی پوشیده شده تا تیزی اطرافِ آن گرفته شود و در هنگام استفاده از گیره، دست شما آسیب نبیند. در قسمت بالای تخته شاسی هم یک حلقه قرار گرفته که می توانید توسط این حلقه، تخته را به آویزی متصل کنید.

سطح جلویی و پشتی این تخته شاسی ها هر دو یک طرح دارند و دور تا دور تخته هم کاملا توسط روکش پوشیده شده تا در اثر استفاده ی مداوم، لبه های تخته شاسی خورده نشوند و آسیب نبینند. جنس روکش تخته شاسی ها هم به نوعی است که اگر در هنگام نوشتن توسط خودکار یا مداد خط خوردگی روی آن ها ایجاد شود، به راحتی توسط یک دستمال مرطوب پاک و تمییز می شود. طرح های تخته شاسی های پیتیکو هر کدام شبیه یک داستان فانتزی طراحی شده و فضا سازی خاصی را برای مخاطب شکل می دهند. تمام این فضا سازی های فانتزی در محصولات پیتیکو به این دلیل است که روند خواندن و نوشتن و یادگیری را در هر شرایطی برای شما جذاب تر و دلنشین تر کند و با استفاده از لوازم تحریر فانتزی با کیفیت و جذاب، شما بتوانید ذوق و علاقه بیشتری به این مسیر داشته باشید. این تخته شاسی فانتزی طرح فضانورد و ستاره را می توانید با انواع دفترها، دفترچه ها، کاغذ یادداشت های فانتزی، ست های چهارتایی چوبی، بوکمارک و دفترچه های چوبی کوچکی که با همین تم طرح و رنگ در سایت موجود هستند به صورت ست تهیه کنید. تمامی محصولات طرح فضانوردی پیتیکو را می توانید از قسمت کالکشن فضانورد ببینید.

طرح فضانورد از آن دسته طرح های فانتزی است که برای دختران و پسران در تمام سنین مناسب است و طرفداران زیادی دارد. تخته شاسی های سری فضانورد پیتیکو هم شامل طرح های مختلفی می شوند که بعضی از آن ها فانتزی تر و کارتونی تر بوده و بعضی شیک تر و ساده تر. همه ی این تخته شاسی ها را می توانید از منوی تخته شاسی یا از بخش کالکشن فضانورد مشاهده کنید.

وزن
190 گرم
ابعاد
21.5×31.5 سانتی متر
سایز
A4
جنس
سلفونی (جلد سخت)
نوع قفل
قفل فلزی (تله موشی)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...