بازی کارتی وقتی اوضاع ناجوره نردبان

بازی کارتی وقتی اوضاع ناجوره برند نردبان

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 188 گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • رده ی سنی: 6 سال به بالا
  • پیشرفت مهارت های: آشنایی و شناخت احساسات مختلف و کنترل آنها
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
58,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این بسته شامل 2 دسته کارت 50تایی است که بازی با آن‌ها به دانش‌آموزان می‌آموزد که در موقعیت‌های گوناگون احساساتشان را بیان کنند. موضوع این کارت‌ها، هم برای گفت‌و‌گوی فردی و هم برای بحث گروهی مناسب است.

محصولات مرتبط

جواب چیه؟ کارت های گروه A و B را جدا کنید. تمام کارت های گروه B را به طور مساوی بین دانش آموزان تقسیم کنید. مربی سؤالی (از کارت های گروه A) را برای گروه مطرح می کند. دانش آموزی که کارت پاسخ مناسب را در دست دارد باید جواب بدهد و جفت کارت را نزد خود نگه دارد. بازی را ادامه دهید تا همه‌ی سؤالات پاسخ داده شود. (میتوانید کارت های گروه A را تقسیم کنید و بازی سؤال چیه؟ را بازی کنید. مربی پاسخ را می گوید و دانش آموزان باید سؤال مناسب را مطرح کنند.)

 حافظه : تمام کارت ها را پشت و رو روی میز بگذارید. دانش آموزان باید هر بار دو کارت را برگردانند، و سعی کنند کارتهای هماهنگ را پیدا کنند. اگر دانش آموزی دو کارت هماهنگ پیدا کرد، یک نوبت اضافه می گیرد. سپس بازی به شرکت کننده ی بعدی می رسد.

بعدا دوباره بپرس : کارت ها را بر بزنید و به هر شرکت کننده پنج کارت بدهید. بقیهی کارت ها را پشت و رو بگذارید. شرکت کنندهی اول از میان کارت هایی که در دست دارد، سؤالی از دانش آموز دیگر می پرسد. اگر دانش آموز کارت مناسب آن سؤال را نداشته باشد، می گوید: «بعد دوباره بپرس.»سپس دانش آموز اول یک کارت را از بین کارت ها برمی دارد و منتظر می شود تا دوباره نوبتش شود و سؤال کند. اگر دانش آموز بتواند کارت هماهنگ را پیدا کند، جفت کارت را روی میز قرار میدهد و یک نوبت اضافه می گیرد. بعد نوبت به شرکت کننده ی بعدی می رسد.

بی معنایی : کارت های گروه های A و B را جدا کنید. کارت ها را بر بزنید و در دو دسته ی جدا پشت و رو روی میز بگذارید. هر دانش آموز باید از هر گروه یک کارت بردارد. اگر کارت ها با هم هماهنگ نبود، از او بخواهید توضیح دهد که چرا کارت ها هماهنگ نیست. مشکلش کجاست؟ جواب درست چه کارتی است؟ اگر دانش آموز موفق بود، می تواند کارت ها را نگه دارد. اگر نه، کارتها را زیر کارت های دیگر می گذارد.

وزن
188 گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
رده ی سنی
6 سال به بالا
پیشرفت مهارت های
آشنایی و شناخت احساسات مختلف و کنترل آنها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...