بازی کارتی غرب وحشی (Bang) ذهن زیبا

بازی کارتی غرب وحشی (Bang) ذهن زیبا

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 486 گرم
  • ابعاد: 20*15*5 سانتی متر
  • رده ی سنی: 7 سال به بالا
  • محتویات بازی: 7 عددکارت نقش 16 عدد کارت شخصیت 80 عدد کارت بازی 7 عدد کارت راهنما 7 عدد صفحه بازی 30 عدد توکل گلوله کتابچه راهنما بازی غرب وحشی
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
147,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

"غرب وحشی"، یه بازی بِزن - بُکُش با تِمِ وِسترنِ اسپاگتی ئه که دعوای اصلیش بین کلانتر و "یاغی ها"ییه که می خوان "کلانتر"و شکار کنن! "معاون‌های کلانتر"، به‌صورت ناشناس، هوای "کلانتر"و دارن ولی این وسط، یه "خائن" هم هست که اون هم سنگِ خودش‌و به سینه میزنه! تو این بازی، هر بازیکن، در هیأتِ یکی از "شخصیت"های معروف و مشهورِ "غرب وحشی"، یکی از این "نقش"ها رو به‌عهده میگیره...بازی ای رو که بیش ار یه میلیون کابوی تو کل دنیا تاییدش کردن رو انصافا باید تجربه اش کرد!

محصولات مرتبط

معرفی بازی بنگ غرب وحشی سرزمین ذهن زیبا

غرب وحشی یک بازی با تم وسترن است که شما می توانید در آن شاهد دعوای بین کلانتر و یاغی باشید و جنگ بین آن دو را از نزدیک تجربه کنید. معاون های کلانتر، به صورت ناشناس، هوای کلانتر را دارند ولی این وسط، یک خائن هم هست که فقط هوای خوش را دارد و به فکر خودش است. بازی غرب وحشی محصول شرکت سرزمین ذهن زیبا است که تا به حال بازی های فکری زیادی را وارد بازار بازی های فکری کرده است.

مشخصات بازی بنگ غرب وحشی سرزمین ذهن زیبا

بازی بنگ یک بازی دورهمی، رومیزی و کارتی است که پیچیدگی و سختی بازی در حد متوسط است. هر دست این بازی 30 تا 60 دقیقه زمان می برد. این بازی برای افراد بالای 8 سال طراحی شده است. در غرب وشی هر بازیکن هدفی برای خود دارد و برای آن می جنگد. این بازی برای تعداد نفرات 4 تا 7 بازیکن مناسب است. اگر به بازی هایی با تم وسترن علاقه دارید، غرب وحشی یک گزینه ی مناسب برای شماست.

آموزش و نحوه بازی کردن بازی بنگ غرب وحشی سرزمین ذهن زیبا

 کارت های نقش را بر بزنید و به هر بازیکن 1 کارت بدهید. کلانتر کارت خودش را نشان می دهد تا همه او را بشناسند. بقیه بازیکن ها باید نقش خود شان را مخفی نگه دارند. کارت های شخصیت را بر بزنید و به هر بازیکن 1 کارت بدهید. هر بازیکن باید اسم شخصیت خودش را اعلام کند. هر بازیکن، به تعداد گلوله هایی که روی کارت شخصیت اش هست، گلوله می گیرد. البته کلانتر، با یک گلوله ی اضافی بازی می کند. به هر بازیکن، به تعداد گلوله هایی که دارد، کارت مخصوص بدهید. در این بازی هر بازیکن یک هدف دارد. کلانتر باید برای حفظ نظم و قانون، هم خائن و هم همه یاغی ها را شناسایی کند. یاغی ها هدف اصلی شان این است که کلانتر را بزنند ولی اگر پای جایزه هم در میان باشد، برای گرفتن جایزه، از زدن همدیگر هم دریغ نمی کنند. معاون های کلانتر با هدف کلانتر، هم نظر هستند و به هر قیمتی هم که شده، پای هم ایستادگی می کنند. خائن دوست دارد که کلانتر شود و هدف او در این بازی این است که آخرین نفر باقیمانده در بازی باشد.

وزن
486 گرم
ابعاد
20*15*5 سانتی متر
رده ی سنی
7 سال به بالا
محتویات بازی
7 عددکارت نقش
16 عدد کارت شخصیت
80 عدد کارت بازی
7 عدد کارت راهنما
7 عدد صفحه بازی
30 عدد توکل گلوله
کتابچه راهنما بازی غرب وحشی
زمان تقریبی
30 الی 60 دقیقه
تعداد بازیکن
4 الی 7 نفر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...