بازی هوش چین چهار تکه 4 تا 7 سال زاغک

بازی هوش چین چهار تکه 4 تا 7 سال زاغک

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 657 گرم
  • رده ی سنی: 4 تا 7 سال
  • محتویات بازی: 60 قطعه مهره پلاستیکی با تصویر برچسب های رنگی صفحه پلاستیکی 1 کارت تصویر رنگی
  • آموزش و تقویت مهارت های: این مجموعه سعی در آموزش مفاهیمی همچون وسایل مدرسه،... مناسب برای تقویت مهارت های حل مسئله تقویت هماهنگی بین چشم و دست کودک از طریق گرفتن و ح... تقویت مهارت حرکات ظریف انگشتان دست نقویت هوش ریاضی و منطقی تقویت هوش فضایی و تجسمی خیالپردازی و بهبود قوه تخیل بهبود توجه و تمرکز تقویت حافظه شناخت و طبقه بندی رنگ ها دارد.
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
159,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قدرت تطبیق در کودکان کاملا به ادراک دیداری آن ها وابسته است و ادراک دیداری نقش اساسی در در یادگیری در دوران مدرسه به ویژه خواندن دارد. کودکانی که در این مهارت دچار ضعف هستند در انجام تکالیف خود، تمایز بین حروف و اعداد دچار مشکل می‌شوند. بازی آموزشی هوش چین چهار تکه 4 تا 7 سال زاغک در دسته مهارت‌ های ادراک دیداری قرار می‌ گیرد. این مهارت به کودکان کمک می‌کند تا محیط پیرامون خود را به راحتی درک کنند و از آن ها به درستی استفاده کنند. این بازی بسته به نوع محتویات موجود در تصاویر می‌تواند موضوعات جذاب دیگری را هم به کودکان آموزش دهد. برای مثال می توانید در مورد حیوانات با فرزند تان صحبت کنید. غذایی که می خورند، مکان زندگی و... بخشی از نکاتی است که می توانید به آن ها آموزش دهید.

محصولات مرتبط

مشخصات بازی هوش چین چهار تکه 4 تا 7 سال زاغک

بازی هوش چین چهار تکه 4 تا 7 سال زاغک برای کودکان بین 4 تا 7 سال مناسب است و‌ می تواند آن ها را به تنهایی سرگرم کند. البته توصیه می شود در ابتدا یک بزرگ تر برای آموزش مفاهیم اولیه ی بازی و‌ روش آن همراه کودک باشد. جنس این بازی از پلاستیک و مقوای براق است. با این بازی مهارت های چشم و دست، شناخت پديده ها، واژه آموزی و مهارت های حركتی دست را افزایش می یابد.

همچنین کودک با انجام این بازی زبان انگلیسی را هم تا حدودی می آموزد.

آموزش و‌ نحوه بازی کردن بازی هوش چین چهار تکه 4 تا 7 سال زاغک

در ابتدا  يكی از كارت ها را درون شيار صفحه قرار دهيد و سپس گروه مهره های مربوط به آن صفحه را انتخاب و جدا كنيد (مثلا تصاوير حيوانات) و در اختيار كودک قرار دهيد. سپس به او بياموزيد كه مشابه تصويری كه روی هر يک از مهره ها قرار دارد، بر روی صفحه هم  وجود دارد، به عنوان تمرين و نمونه يكی از تصاوير را در جای مشابه خود روی صفحه قرار دهيد. سپس از كودک بخواهيد يكی از مهره ها را به دلخواه برداشته و تصوير مشابه آن را از روی صفحه يافته و درون محل مخصوص آن قرار دهد. اين كار را تا تكميل صفحه ادامه دهيد. با مهارت يافتن كودک می توانيد سرعت عمل او را افزايش دهيد.

وزن
657 گرم
رده ی سنی
4 تا 7 سال
محتویات بازی
60 قطعه مهره پلاستیکی با تصویر برچسب های رنگی
صفحه پلاستیکی
1 کارت تصویر رنگی
آموزش و تقویت مهارت های
این مجموعه سعی در آموزش مفاهیمی همچون وسایل مدرسه، لوازم شخصی، وسایل نقلیه، آجیل و غذاهای مفید و غیر مفید را دپرورش خلاقیت
مناسب برای تقویت مهارت های حل مسئله
تقویت هماهنگی بین چشم و دست کودک از طریق گرفتن و حرکت دادن و اتصال اجزای این اسباب بازی
تقویت مهارت حرکات ظریف انگشتان دست
نقویت هوش ریاضی و منطقی
تقویت هوش فضایی و تجسمی
خیالپردازی و بهبود قوه تخیل
بهبود توجه و تمرکز
تقویت حافظه
شناخت و طبقه بندی رنگ ها دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...