بازی نخ و مهره رنگي رنگي 50 تايي قلقلک

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: ۱۲۰*۱۹۰*۷۰ میلی‌متر
  • وزن: ۴۰۴ گرم
  • سری: هندسی
  • تعداد بازیکنان: یک نفره
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
155,000
13%
135,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مهره های رنگی یکی از پرکاربردترین ابزارها در بازی با کودکان بالای سه سال هستند که به روش های مختلفی می توان از مهره های رنگی برای بازی و آموزش کودکان استفاده کرد. به خصوص اگر تعداشان زیاد باشد. بازی نخ و مهره تعداد 50 عدد مهره ی رنگی در شکل های هندسی و رنگ های مختلف دارد که قرار است کودکان با استفاده از 6 عدد بند محکم و ضخیم که سر آن ها چسب خورده است این مهره ها را ریسه کنند.در طی بازی با نخ و مهره آموزشی 50 عددی کودکان با رنگ ها، شکل های هندسی، آموزش مفهوم اعداد و  دسته بندی ، طبقه بندی و الگو خوانی آشنا می شوند .

محصولات مرتبط

نخ و مهره رنگي رنگي 50 تايي قلقلک یک اسباب بازی جذاب و آموزشی است که برای کودکان مناسب است. نخ و مهره رنگي رنگي 50 تايي قلقلک شامل 50 تا مهره رنگارنگ است که به صورت قوانین خاصی قابل اتصال به هم هستند.

این اسباب بازی به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های حرکت دست و چشم، تخیل و خلاقیت خود را تقویت کنند. با قرار دادن مهره‌ها در الگو‌های مختلف، کودکان می‌توانند ساختمان‌ها، شکل‌ها و طرح‌های خلاقانه ایجاد کنند.

نخ و مهره رنگي رنگي 50 تايي قلقلک همچنین به کودکان کمک می‌کند تا درک فضای سه بعدی را بالا ببرند. آن‌ها مجبور هستند الگو‌های خود را در ذهن خود پیدا کرده و سپس آن را در فضای واقعی با استفاده از مهره‌ها ترسیم کنند.

این اسباب بازی همچنین به کودکان کمک می‌کند تا مفاهیم ریاضی را درک کنند. آن‌ها می‌توانند با استفاده از مهره‌های رنگارنگ، عملیات جمع و تفریق را تجسم کرده و به صورت عملی آن را درک کنند.

اسباب بازی نخ و مهره رنگارنگ 50 تایی همچنین به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های اجتماعی خود را تقویت کنند. آن‌ها می‌توانید با دوستان خود بازی کرده و الگو‌های خلاقانه خود را به اشتراک بگذارید.

باتوجه به سطح سخت بودن الگو‌های قابل ساخت همچین، این اسباب بازی برای استفاده در خانه، مدارس و مهدهای کودک مناسب است.


سه سالگی سن استفاده از دست ها و کسب مهارت های ظریف است. در این سن کودکان از باز کردن و بستن درب بطری ها، به نخ کشیدن مهره ها، قطار کردن وسایل خانه و داخل هم گذاشتن کاسه بشقاب ها لذت میبرند. تمام این فعالیت ها کمک می کند که هماهنگی عصب و عضله در کودکان سریع تر شکل گیرد و این مهارتی است که در سال اول دبستان بسیار به کار فرزند شما می آید.ریسمانک یک بازی آموزشی برای کسب این مهارت هاست.


بازی نخ و مهره آموزشی یک بازی برای تقویت مهارت دست برای کودکان بالای سه سال است.


این اشکال دارای سوراخ هایی هستند که کودک ریسمان ها را از داخل آن ها رد می کند و می تواند الگوهای متنوعی بسازد.می توان برای آموزش الگوخوانی از کودک خواست که در مرحله اول فقط مهره های همرنگ را نخ کند. در مرحله های بعد آموزش مهره های یکی در میان یا الگوهای دوتایی را می توان به کودک آموخت.


بازی نخ و مهره ی50 عددی از پلاستیک مرغوب و باکیفیت ساخته شده و رنگ های شاد و جذابی دارد. کار کردن با این بازی آموزشی برای کودکان بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است و می توانند با آن گردنبندو دستبند بسازند. این محصول به کودکان برای کسب مهارت مداد دست گرفتن در آینده کمک شایانی می کند.

با این اسباب بازی به چند روش مختلف می توان بازی کرد:

روش اول:  مهره های همرنگ با نخ ها را از هم عبور دهید.

روش دوم: مهره های یک شکل را جدا کرده و آن ها را از نخ عبور دهید.

روش سوم: می توانید تعداد خاصی از مهره ها را فقط نخ کند.

ابعاد
۱۲۰*۱۹۰*۷۰ میلی‌متر
وزن
۴۰۴ گرم
سری
هندسی
تعداد بازیکنان
یک نفره
جنس
پلاستیک ، نخ
توضحیات
قابلیت شست و شو دارد
کشور سازنده
ایران
محتویات
50 عدد مهره ی رنگی
5 عدد نخ رنگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...