بازی مکعب های ابری کوچولو ها

بازی مکعب های ابری کوچولو ها

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 79 گرم
  • محتویات بازی: ۹ عدد مکعب ابری
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
73,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

افزایش هماهنگی بین چشم و دست تقویت توجه و تمرکز و حافظه نوزادافزایش مهارت‌های دیداریافزایش خلاقیتتقویت هوش فضایی و تجسمی

محصولات مرتبط

مکعب های ابری کوچولو ها مدل ۹ تایی دارای ۹ مکعب است که روی وجوه آن‌ها اشکال منتوع در رنگ‌های مختلف وجود دارد. کودکان از سنین پایین بسیار هوشمند هستند و به سرعت یاد می‌گیرند و آشنایی با رنگ‌ها و تصاویر در سنین پایین روی فعالیت ذهنی آن‌ها تاثیر مثبت دارد. این مکعب‌ها برای گروه سنی 3 تا 5 سال مناسب می‌باشند. این مکعب‌ها هم مهارت‌های کلامی و هم ماهیچه‌های نوزاد را تقویت می‌کند. مکعب ابری از جمله اسباب بازی‌هایی است که با آن در ماه‌های اول تولد کودکتان را سرگرم کنید. اطلاعات تکمیلی درمورد این اسباب بازی را می‌توانید در تب‌های بعدی مطالعه کنید. کودک با استفاده از این بازی دنیای پیرامون خود و تصاویر، رنگ‌ها و دسته‌بندی‌های اشیا را بهتر می‌شناسد. همچنین بسیار سبک هستند و همین باعث می‌شود وسیله بازی مناسبی برای نوزادان باشند. جنس نرم پارچه، قابل شستشو بودن و وزن سبک از ویژگی های اصلی این محصول است که آن را تبدیل به وسیله ای ایمن جهت استفاده نوزادان می سازد. این بازی آموزشی از ۹ مکعب پارچه ای تشکیل شده است که هر مکعب حاوی ۶ تصویر می باشد. کودک با چیدن این مکعب ها برروی هم مفهوم تعادل را می آموزد. با انجام این بازی کودک حرکات کلی اش نیز تقویت می‌شود. اگر تمایل دارید این اسباب‌بازی را بشوئید، حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • بهتر است این کار را با دست انجام دهید. استفاده از ماشین لباس‌شویی ممکن است به بافت اسباب‌بازی آسیب وارد کند.
  • از ماده شوینده ملایم استفاده کنید.
  • درصورتی که می‌خواهید آن را با ماشین لباس‌شویی بشوئید، حتما از دور آهسته استفاده کرده و آن را به طور جداگانه شست‌وشو دهید.

روش بازی

معکب‌ها را در اختیار کودک خود قرار دهید و بگذارید با قوه خلاقیت خود خودش را سرگرم کند. این مکعب‌ها را می‌تواند با توجه به شکل آن‌ها یا با توجه به رنگشان مرتب کند و آن‌ها را روی هم بچیند و تعادل آن‌ها را حفظ کند.

وزن
79 گرم
محتویات بازی
۹ عدد مکعب ابری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...