بازی منجنیق چوبین

بازی منجنیق چوبین

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 432 گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • رده ی سنی: 4سال به بالا
  • ابعاد: طول: 14 سانتیمتر عرض: 7 سانتیمتر ارتفاع: 17 سانتیمتر
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
235,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسباب‌بازی‌های فکری موجود در بازار معمولاً نیاز به سکون و تمرکز کودک دارند. تا به حال اسباب‌بازی‌های کمی عرضه شده‌اند که در عین پرورش تفکر کودکان با حرکت و جنب‌وجوش همراه باشند. اسباب‌بازی منجنیق در حالی که با حرکت و جنب‌وجوش همراه است، موجب رشد مهارت‌های فکری و خلاقیت کودک نیز می‌شود. منجنیق چوبی از چوب کاملاً طبیعی و باکیفیت ساخته شده است.منجنیق روپک مهیج و جذاب با قوانین ساده است. این اسباب بازی چوبی پاسخی بی‌ضرر به حس مبارزه‌طلبانه و قهرمانانه کودکان هست. با منجنیق چوبین مفاهیم پیچیده‌ی ریاضی و فیزیک را به صورت ناخودآگاه و تجربی به کودک می‌آموزید و استعدادهای مهندسی و هنری کودکان شکوفا می‌شود.ساختار ساده‌ی منجنیق کودک را تشویق می‌کند تا مدل‌های مختلفی از قلعه و اهداف را با چند قطعه چوب یا هر نوع بازی ساختنی دیگر بسازد

محصولات مرتبط

توضیح کلی

  • منجنیق اسباب‌بازی است که درحالی‌که با حرکت و جنب‌وجوش همراه است، موجب رشد مهارت‌های فکری و خلاقیت کودک نیز می‌شود. این بازی برای کودکان بالای 4 سال قابل استفاده است و از چوب کاملاً طبیعی ساخته‌شده است. کودک در این بازی ابتدا یک قلعه چوبی می‌سازد و در فاصله دو متری آن منجنیق را قرار می‌دهد سپس با استفاده از منجنیق و توپ‌های آن سعی می‌کند قلعه را خراب کند. کودک با سعی و خطایی که می‌کند دقت خود را در پرتاپ افزایش می‌دهد. کودک به‌صورت عملی و تجربی با مفاهیم فیزیکی و ریاضی آشنا می‌شود و دقت خود را بالا می‌برد. در این بازی بر روی تصاویر مورد نشانه‌گیری کارشده و سعی شده از نمادهایی که تقویت حس تنفر کودک نسبت به آن‌ها مطلوب است استفاده گردد.
  • روش بازی منجنیق چوبی:
    روش اول(یک نفره): کودک در این بازی ابتدا یک قلعه چوبی می‌سازد و در فاصله دو متری آن منجنیق را قرار می‌دهد، سپس با استفاده از منجنیق و توپ‌های آن سعی می‌کند تا قلعه را خراب کند. کودک با سعی و خطایی که می‌کند، دقت خود را در پرتاب افزایش می‌دهد. در ضمن دید و تفکر استراتژیک کودک تقویت می‌شود و کودک سعی می‌کند نقطه ضعف قلعه را شناسایی کرده و توپ را با دقت به آن نقطه بزند. یکی دیگر از مزیت‌های ساخت قلعه بازی منجنیق این است که کودک به صورت تجربی ساخت خانه‌های محکم و مقاوم را می‌آموزد.
    روش دوم(دو نفره): هر دو نفر با مشورت و کمک یکدیگر قلعه را ساخته و سپس به نوبت با منجنیق، توپ‌ها را به سمت قلعه پرتاب می‌کنند. هر بازیکن که بتواند اهداف بیشتری را مورد هدف قرار دهد در انتهای بازی برنده است.
    روش سوم(چند نفره): می‌توانید با تهیه‌‌ی چند بازی منجنیق هر بازیکن یک قلعه ساخته و سپس با منجنیق خود، قلعه‌ی نفر مقابل را خراب کند. به این ترتیب هرکدام که زودتر قلعه‌ی دیگری را خراب کزد برنده بازی است.
    داخل بسته‌بندی این اسباب بازی، یک عدد منجنیق چوبی، یک حلقه لاستیک محکم و بادوام، یک عدد توپ شیطونی، یک عدد توپ نرم نمدی، 9 قطعه جوبی(5 قطعه برای ساخت قلعه و 4 قطعه اهداف مورد نظر) و راهنمای بازی منجنیق قرار داده شده است. اسباب بازی منجنیق برای سنین بالای 4 سال مناسب می‌باشد.
وزن
432 گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
رده ی سنی
4سال به بالا
ابعاد
طول: 14 سانتیمتر
عرض: 7 سانتیمتر
ارتفاع: 17 سانتیمتر
محتویات بازی
12 پنتامی نو،
5 قطعه کوچک چوبی قرمز،
3 قطعه کوچک چوبی قهوه‌ای رنگ
1 صفحه بازی
1 لغزنده برای تعیین منطقه بازی،
دفترچه راهنما
این بازی ویژگی‌های زیر را شامل می‌شود:
یک بازی فکری مهیج، ساده و جذاب
انتقال مفاهیم پیچیده‌ی علمی به‌صورت ناخودآگاه و تجربی به کودک
پاسخی بی‌ضرر به حس مبارزه طلبانه و قهرمانانه کودک
ساخته‌شده از چوب کاملاً طبیعی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...