بازی ماشین بافندگی کودک بازینو

بازی ماشین بافندگی کودک بازینو

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 895 گرم
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • رده ی سنی: 5 سال به بالا
  • تقویت مهارت های: پرورش هنر و خلاقیت کودک فعالیت هر دو نیمکره ی مغز کاهش استرس افزایش هماهنگی بین چشم و دست افزایش اعتماد به نفس حس خشنودی نسبت به خود
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
129,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 ماشین بافندگی کودک بازینو دارای ماشین بافندگی ، نخ های رنگی و ابزار بافندگی ، دوک و شانه می باشد. این محصول فوق العاده هم جنبه ی سرگرمی دارد و هم جنبه ی آموزشی. شما می توانید همین الان این محصول باکیفیت را از فروشگاه اینترنتی پیویو خریداری نمایید و اوقات خوشی را برای فرزند خود رقم بزنید. داخل بسته بندی این محصول ، یک دستور العمل برای مقدمات اولیه ی بافتن پارچه و رومیزی وجود دارد.كودک در جريان بازی پرورش فكری ، عاطفی ، جسمی و اجتماعی می ‌يابد. زیرا بازی راهی برای ابراز و نشان دادن احساسات است و باعث تخلیه ی فشار و استرس‌ های عصبی کودک می ‌شود. بازی ، روش طبيعی شركت كودكان در فعاليت‌ هايی است كه سرانجام سبب كسب مهارت و ورزيدگی برای مقابله با مشكلات زندگی می‌ شود. كودكان از طريق بازی احساسات ، ناكامی ‌ها و اضطراب‌ های خود را بيان می ‌دارند. بازی در واقع تلاش كودک برای كنار آمدن با محيط است كه از اين طريق ، او خود را می ‌يابد و دنيا را درک می ‌كند.

محصولات مرتبط

برای استفاده از ماشین بافندگی ابتدای کاموای دلخواه را به دور یکی از 4 دوک پلاستیکی بپیچانید .سپس اهرم قرمز رنگی را که در کنار دستگاه بافندگی قرار دارد کمی بچرخانید . با چرخاندن این اهرم  بین نخ های موجود روی دستگاه به ترتیب خاصی فاصله ایجاد می شود . اکنون کودک می تواند دوک کاموای مورد نظر خود را از فضای ایجاد شده بین نخ های ماشین عبور دهد . برای محکم شدن رج کاموا هم لازم است تا با استفاده از شانه مخصوص نخ کاموا را در جای خود مرتب کرد .  با انجام مکرر این کار و استفاده از رنگ های مختلف کاموا یک دستباف زیبا و خلاقانه درست می شود .

این مجموعه علاوه بر جنبه سرگرمی ، می تواند یک وسیله بازی آموزشی برای کودکان علاقمند به بافت پارچه و فرش و گلیم باشد.  کودک با استفاده از اسباب بازی ماشین بافندگی می تواند ضمن آشنا شدن با روش ساده بافت یک پارچه در نهایت برای خود یا عروسکش یک زیرانداز یا لباس ساده کوچک درست کند. این گونه بازی ها برای پرورش خلاقیت و هنر کودک و همچنین هماهنگی چشم و دست اسباب بازی مناسبی هستند.

وزن
895 گرم
گارانتی
سلامت فیزیکی
رده ی سنی
5 سال به بالا
تقویت مهارت های
پرورش هنر و خلاقیت کودک
فعالیت هر دو نیمکره ی مغز
کاهش استرس
افزایش هماهنگی بین چشم و دست
افزایش اعتماد به نفس
حس خشنودی نسبت به خود
محتویات بازی
شامل یک دستگاه بافندگی با ابعاد 10 * 29 * 30 سانتی متر
دارای 4 عدد نخ کاموایی رنگی
ابزار بافندگی مثل دوک ، شانه و . . .
دارای برگه راهنمای مصور

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...