بازی فکری گمشدگان زینگو

بازی فکری گمشدگان برند زینگو

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 443 گرم
  • رده ی سنی: 14 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 3 تا 10
  • محتویات بسته: زمین پارچه ای 12 کارت آب و هوا 10 کارت وضعیت 54 کارت منابع دفترچه راهنما
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
147,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

معرفی بازی گمشدگان زینگودریا طوفانی است و کشتی به گل نشسته، حالا مسافر های این کشتی در یک جزیره کشف نشده بی نام و نشان گیر کرده اند. جزیره‌ ای پر از خطر های مختلف که حتی آب و غذا در آنجا وجود ندارد. چه کسی می تواند زنده بماند و قبل از رسیدن طوفان از این جزیره فرار کند؟ گمشدگان یک بازی هیجان‌ انگیز با ترکیبی از همکاری و رقابت است که بازیکن‌ ها باید برای زنده ماندن در یه جزیره‌ دورافتاده و فرار از آنجا تلاش کنند. اگر چه هر بازیکنی نهایتا به فکر نجات خودش است، اما بدون همکاری با بقیه نمی‌ شود در این جزیره دوام آورد.      

محصولات مرتبط

مشخصات بازی گمشدگان زینگو
گمشدگان برای تعداد بازیکنان 3 تا 10 نفر و رده‌ سنی 14 سال به بالا طراحی شده است. هر بازیکن در نوبت خود می تواند 4 کار انجام دهد، ماهی گیری، جمع آوری آب، جمع آوری چوب و ساخت کلک و برداشت منابع. به محض رو شدن کارت طوفان، بازی وارد دور آخر شده و همه‌ بازیکن ‌ها باید یک واحد آب و غذا و جای روی کلک داشته باشند .علاوه بر این‌، گمشدگان کارت غافلگیر کننده هم دارد. مثل عروسک جادویی که می‌شود با آن یک بازیکن مُرده را به بازی برگردانید.                                                                                         

آموزش و‌ نحوه بازی کردن بازی گمشدگان زینگو

برای شروع بازی، باید (با توجه به تعداد بازیکن‌ ها) کارت ‌های آب و غذا را تقسیم کنید. جدول تعداد بازیکن و آب و غذای مورد نیاز آن ها داخل بروشور بازی توضیح داده شده است. حالا با استفاده از توکن‌ های چوبی مقدار آب و غذا را روی زمینه مشخص کنید. برای شروع بازی، اول از همه باید یک سرپرست انتخاب شود. یکی از بازیکن ‌ها را انتخاب کنید و دست بعد نفر بعدی در جهت ساعت‌گرد، سرپرست می شود. مرحله‌ بعد، رو کردن کارت‌ های آب‌ و هوا است. کار‌ت‌ های آب ‌و هوا جز اینکه نشان می دهند طوفان شروع شده یا نه، مشخص می کنند که مقدار بارندگی چقدر است و در آن دور بازی چقدر آب به هر بازیکن می رسد. مرحله‌ بعد، هر کدام از بازیکن ‌ها به نوبت یکی از 4 اقدام اصلی بازی را انتخاب می‌کنند و انجام می‌دهند: 1. ماهی گیری، 2. جمع آوری آب، 3. جمع‌آوری چوب و ساخت کلک و 4. برداشت از منابع.

وزن
443 گرم
رده ی سنی
14 سال به بالا
تعداد بازیکن
3 تا 10
محتویات بسته
زمین پارچه ای
12 کارت آب و هوا
10 کارت وضعیت
54 کارت منابع
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...