بازی فکری کودتا پلاس ذهن زیبا

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 366 گرم
  • ابعاد: 20 در 15
  • رده ی سنی: 14 سال به بالا
  • تعداد نفرات: 2 تا 10 نفر
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
109,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

گروه مقاومت، در پی موفقیت‌هایش، حمایت مردمی را به دست آورده و کلّیه‌ی مناطق و نواحی امپراتوری، در شورش سراسری به‌سَر می‌برند. برخی از عوامل حکومت نیز در تلاشی مذبوحانه برای ماندن در رأس اُمور، از اصلاحات مورد نظر گروه مقاومت پشتیبانی می‌کنند.
امّا «سیاست» است؛ نه پدری دارد و نه مادری!... و «وفاداری» را نیز با قیمتی مناسب، می‌توان خرید و فروخت! هرگز فرصتی بهتر از این، برای توطئه و فریب، مُهیّا نبوده ‌است!... در پی موفقیت کم‌نظیر و استقبال خیره‌کننده از نسخه‌ی کلاسیک بازی کودتا، اینک کودتا+ در اختیار شماست. نسخه‌ای تازه‌تر از بازی کودتا که به شما امکان می‌دهد علاوه‌بر نسخه‌ی کلاسیک، توسعه‌دهنده‌ی اصلاحات و شخصیت آنارشیست را نیز تجربه کنید. نسخه‌ی کلاسیک «کودتا» برای 2 تا 6 بازیکن طرّاحی شده ولی توسعه‌دهنده‌ی «اصلاحات» -با حضور شخصیت جدید «بازرس»- به شما امکان می‌دهد که بازی‌های 7 تا 10 نفره را نیز تجربه کنید. لزومی ندارد ولی بد نیست که بازیکنان تازه‌کار، ابتدا با نسخه‌ی کلاسیک آغاز کرده و پس از کسب تجربه‌ی کافی، توسعه‌دهنده را نیز به بازی اضافه کنند...

وزن
366 گرم
ابعاد
20 در 15
رده ی سنی
14 سال به بالا
تعداد نفرات
2 تا 10 نفر
زمان تقریبی
30 دقیقه به بالا
محتویات
15 «کارت شخصیت» («بزرگ‌زاده»، «آدم‌کُش»، «فرمانده»، «سفیر» و «شاه‌دخت»؛ از هرکدام، 3 کارت)
50 «سکّه»
کارت‌های چکیده‌ی قوانین بازی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...