بازی فکری کارگاه ناوارو برند فکرانه

بازی فکری کارگاه ناوارو برند فکرانه

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 1560 گرم
  • رده ی سنی: 8 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 4 تا 8 نفره
  • زمان تقریبی: 45 دقیقه
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
238,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

«ناوارو به گوشم!». اگر در دهه‌ی 70 بودیم، احتمالا با شنیدن این جمله به تماشای یک سریال معمایی و هیجان‌انگیز می‌نشستیم. اما امروزه‌ اسرار پروند‌ه‌های سریال ناوارو به دنیای بازی های فکری رومیزی نیز راه یافته و این بار شما هستید که باید راز پرونده‌های مخوف را برملا کنید. بازی فکری کارآگاه ناوارو یک بازی فکری هیجان‌انگیز است که استراتژی نقش مخفی را دنبال می‌کند. بنابراین علاقه‌مندان به بازی فکری مافیا، از انجام این بازی فکری نیز لذت فراوانی می‌برند. این بازی را به عنوان یک ورکشاپ چند ساعته‌ی کارآگاه ناوارو در نظر گرفته و شیوه‌ی تفکر منطقی، رمزگشایی و استدلال و... را آموزش ببینید. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های مهم این محصول، با آریالند همراه باشید.

محصولات مرتبط

بازی فکری کاراگاه ناوارو چیست؟

در سالیان اخیر، بازی مافیا به یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های جمع‌های ایرانی تبدیل شده‌است. بازیکنان برای تنوع و هیجان بیشتر، سناریوهای مختلفی برای مافیا در نظر می‌گیرند. تولیدکنندگان بازی فکری نیز با استفاده از قوه‌ی تخیل خود، انواع بازی های فکری کارتی جذاب با سازوکار نقش مخفی را به بازار عرضه می‌کنند. بازی فکری کارآگاه ناوارو، همچون بازی مافیا از استراتژی نقش مخفی تبعیت می‌کند. با این تفاوت که داستان جدید و پویایی را به بازیکنان خود پیشنهاد می‌دهد. در این بازی فکری، بازیکنان به عنوان همکاران زبده‌ی ناوارو وارد داستان شده و تیم تحقیقاتی خود را مدیریت می‌کنند. آن‌ها باید از هوش و قوه‌ی استدلال خود استفاده کرده و اطلاعات محرمانه‌ی خود را مطابق با یک سیستم رمزگذاری ویژه به گوش همکاران خود برسانند. در برخی موارد، این کارآگاه باید در لباس مبدل ظاهر شده و سرنخ‌‌های مهم پرونده را جمع‌آوری کنند. سپس شواهد موجود در پرونده را با دقت تحلیل کرده و به یکی از بازیکنان شک کنند. بنابراین در طول بازی، شاهد اتهام زنی، دفاع کردن از خود و… نیز خواهید بود.

هدف بازی فکری کاراگاه ناوارو چیست؟

در هر راند از بازی فکری کاراگاه ناوارو یک کلمه‌ی رمز انتخاب می‌شود. این کلمه‌ی رمز به جز یک بازیکن به همه‌ی بازیکنان اعلام می‌شود. بازیکنانی که از کلمه‌ی رمز با خبر هستند، باید برای اثبات آگاهی خود از روش‌های مختلف استفاده کنند. برای این منظور، آن‌ها می‌توانند مدرک جمع‌آوری کرده و آن‌ها را به تیم خود نشان دهند. همچنین در طول بازی با پرسیدن سوالات مرتبط، بازیکن نفوذی را که از کلمه‌ی رمز با خبر نیست، پیدا کنند. البته این بازیکن نیز باید از خود دفاع کرده و تا جایی که می‌تواند، نقش خود را پنهان نگاه دارد. برای مثال، این بازیکن می‌تواند به مکالمات بازیکنان دیگر گوش کرده و خصوصیات اصلی کلمه‌ی رمز را تشخیص دهد. سپس با اعتماد به نفس کامل در بحث‌ها شرکت کرده و بر نفوذی بودن خود سرپوش بگذارد. به این ترتیب، احتمال برنده‌ شدن نفوذی بیشتر می‌شود. 

تعیین برنده و بازنده‌ی بازی فکری کارآگاه ناوارو نیز بسیار ساده است. اگر تیم کارآگاهان بتوانند، بازیکن نفوذی را به درستی تشخیص دهند، پیروز میدان خواهند بود. در غیر این صورت، بازیکن نفوذی به تنهایی از جشن پیروزی خود لذت خواهد برد.

وزن
1560 گرم
رده ی سنی
8 سال به بالا
تعداد بازیکن
4 تا 8 نفره
زمان تقریبی
45 دقیقه
محتویات
168 عدد کارت شاهد
68 عدد توکن امتیاز
8 عدد ذره‌بین چوبی
8 عدد نشانگر
7 عدد دفترچه یادداشت
یک عدد مداد مشکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...