بازی فکری کاروبار هوپا

بازی فکری کاروبار هوپا

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 490 گرم
  • رده ی سنی: 8 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 3 تا 5 نفر
  • محتویات بازی: ۲۴ کارت پروژه (۳ رنگ هرکدام ۸ عدد) ۲۶ نشان سرمایه‌گذاری (۵ رنگ هرکدام ۵ عدد، و یک نشا... ۵ نشان بازیکن (در ۵ رنگ) دفترچه قوانین بازی
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
92,000
45%
51,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در بازی کار و بار شما نقش ثروتمندانی را دارید که روی کسب‌وکارهای پرخطر سرمایه‌گذاری می‌کنید. در هر دور از بازی تعدادی کسب‌وکار جذاب، ولی پرخطر برای سرمایه‌گذاری ارائه می‌شوند. باید از میان آن‌ها، کسب‌وکارهای خوب را انتخاب کنید و مخفیانه به آن‌ها پیشنهاد سرمایه‌گذاری بدهید. در پایان هر دور پیشنهادها رو می‌شوند تا مشخص شود که کدام پروژه سرمایه لازم را به‌دست آورده‌است. بازیکنی که بیشترین سهم را در هر پروژه داشته باشد، به‌عنوان پاداش مشارکتش، صاحب آن پروژه خواهدبود. در پایان بازی موفق‌ترین سرمایه‌گذار، به‌عنوان سرمایه‌گذار دست طلایی شناخته‌شده و برنده بازی خواهدبود. قوانین بازی بسیار ساده هستند و تنها مهارت لازم برای بازی، سواد خواندن و البته کمی ذوق وسلیقه است! در هر دور از بازی بازیکنان باید پیشنهادهایی برای سوال مطرح‌شده بدهند. این پیشنهادها می‌توانند خنده‌دار،جالب، خلاقانه و حتی عجیب باشند. بازی زمانی تمام می‌شود که یا بازیکنان از بازی خسته شوند و یا از شدت خنده روده‌بر شده و دیگر توان ادامه نداشته باشند! پس کارت‌ها را بر بزنید و بازی را شروع کنید.

محصولات مرتبط

روش بازی

در اینجا روش بازی کار و بار را به‌طور مختصر توضیح می‌دهیم:‌ در ابتدای هر دور، کارت‌ها را بر بزنید و تعدادی از کارت‌های پروژه را باتوجه به تعداد نفرات رو کنید.

  • ۳ بازیکن: ۲۸ کارت
  • ۴ بازیکن: ۳۶ کارت
  • ۵ بازیکن: ۴۵ کارت

هر بازیکن در نوبت خود باید یکی از نشان‌های سرمایه گذاری‌اش را به پشت، در فضای زیر یکی از پروژه‌های ارائه شده قرار دهد. سپس همه آن‌ها را به‌رو برگردانید. پروژه‌های پوچ و شکست‌خورده را از بازی خارج کنید. بازیکنی که بیشترین سرمایه را برای هر پروژه‌ی موفق قرار داده باشد، کارت آن را به‌عنوان جایزه برای خود برمی‌دارد. درصورت تساوی، بازیکنی که نشان سرمایه‌گذاری‌اش در صف، جلوتر باشد کارت را برمی‌دارد. در دور دوم و سوم شخص آغازکننده بازیکنی است که بیشترین کارت کسب‌وکار را به‌دست آورده باشد و همه بازیکنان باید به تعداد کارت‌های پروژه‌ای که در دورهای قبلی برنده شده‌اند، نشان‌های سرمایه‌گذاری ابتدایی خود را به‌رو بازی کنند. در دور سوم، بازیکنی که مجموع اعداد کارت‌هایی که به‌دست آورده کمتر از بقیه باشد، نشان وام را دریافت می‌کند.

امتیاز شماری:

امتیاز هر بازیکن برابر است با بالاترین اعداد کارت‌هایش در هر رنگ. باقی کارت‌ها، هرکدام یک امتیاز دارند. بازیکنی که بیشترین امتیاز را به‌دست آورده باشد برنده‌ی بازی و مستحق لقب سرمایه‌گذار دست طلایی است! می‌توانید برای دریافت دفترچه راهنما این بازی و مطالعه دقیق‌تر آن به بازی کاروبار سایت هوپا مراجعه کنید.

وزن
490 گرم
رده ی سنی
8 سال به بالا
تعداد بازیکن
3 تا 5 نفر
محتویات بازی
۲۴ کارت پروژه (۳ رنگ هرکدام ۸ عدد)
۲۶ نشان سرمایه‌گذاری (۵ رنگ هرکدام ۵ عدد، و یک نشان وام)
۵ نشان بازیکن (در ۵ رنگ)
دفترچه قوانین بازی
زمان تقریبی
20 دقیقه
تقویت مهارت های
پرورش مهارت تصمیم‌گیری
تقویت ریسک‌پذیری
پرورش مهارت پیش‌بینی
تقویت مهارت‌ ارتباط اجتماعی‌

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...