بازی فکری کارتومیم بازی کن

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 500 گرم
  • ابعاد: 21 در 21
  • رده ی سنی: 12 سال به بالا
  • سبک بازی: دورهمی – خانوادگی ترکیب کارت‌ها، حدس زدن، ادا بازی، ساخت تصویر
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
110,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تصویر بازی با واژگان یا واژه بازی با تصاویر

محصولات مرتبط

  امروزه صدها بازی فکری مختلف در بازار هستند که برای استفاده‌ی همه‌ی اعضای خانواده طراحی شده‌اند؛ این دسته از بازی‌ها طوری طراحی می‌شوند که هم برای بزرگسالان جذاب و لذت‌بخش باشند و هم به‌اندازه‌ی کافی ساده باشند تا کودکان نیز بتوانند مفهوم آن‌ها را درک کنند و در آن‌ها شرکت کنند. بازی‌های فکری، فرصت‌هایی فوق‌العاده هستند که همه‌ی اعضای خانواده در یک فعالیت مشترک حضور پیدا کنند. بازی‌های فکری، امکان مقابله و برخورد را در ما افزایش می‌دهند که به‌خودی خود، برای سلامت روانی مفید است؛ آن هم در شرایط فعلی، که حتی وقتی همه‌ی افراد خانواده نیز حضور فیزیکی دارند، تمرکز جمع، بر تلویزیون یا گوشی‌های موبایل یا تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌هاست در هنگام انجام یک بازی فکری، چه به‌صورت رقابتی و چه به‌صورت همراهانه، شما نفر به نفر و فعالانه باهم درگیر می‌شوید. خانواده‌هایی که اوقاتی شاد و پرانرژی را باهم سپری می‌کنند، از پیوندهای عاطفی قوی‌تری برخوردار بوده و توانایی بهتری برای ایجاد ارتباط بین اعضای خود دارند.

لحظاتی دور از فضای مجازی

      یکی از مهیج‌ترین بازی‌های فکر موجود در بازار، بازی فکری بازی کن مدل کارتومیم است. این کالا یک بازی کارتی است هیجان در طول مدت بازی، ما را از دنیا واقعی دور می‌کند و باعث می‌شود در بازی غرق شویم. این بازی مناسب برای رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال است و از طریق آن  می‌توان در کنار خانواده با هر رده سنی یک بازی دسته جمعی انجام داد و تعداد افراد مورد نیاز بیش‌ از 7 نفر است. این محصول می‌تواند برای مدتی ما را از فضای مجازی و دنیای واقعی دور کند. درون بسته این کالا دارای محتویاتی همچون 65 کارت کلمات رمز، 61 کارت سرنخ، 35 توکن امتیاز شمار و دفترچه راهنما جهت آشنایی بیش‌تر با فرایند بازی است. این کالا در بسته بندی‌ با ابعاد 5 × 20  × 20 سانتی‌متر با وزنی در حدود 500 گرم به بازار عرضه شده است.

وزن
500 گرم
ابعاد
21 در 21
رده ی سنی
12 سال به بالا
سبک بازی
دورهمی – خانوادگی
ترکیب کارت‌ها، حدس زدن، ادا بازی، ساخت تصویر
تعداد نفرات
بیش از 7 نفر
زمان تقریبی
کمتر از یک ساعت
اهداف بازی
افزایش خلاقیت و تمرکز، افزایش حس اعتمادبه‌نفس، پرورش قدرت تصویرسازی ذهنی
محتویات
۶۵ کارت کلمات رمز
۶۱ کارت سرنخ
۳۵ توکن امتیازشمار
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...