بازی فکری چیکو

بازی فکری چیکو

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 1073 گرم
  • رده ی سنی: 8+ سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 2 تا 6 نفر
  • مهارت‌هایی که تقویت می شوند: تمیز دیداری حافظه ی دیداری ادراک تصویر سرعت عمل تمرکز و دقت
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
178,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازی بسیار هیجانی و سرعتی چیکو یک بازی کارتی ۲ تا ۶ نفره و برای رده ی سنی ۵ سال به بالا می باشد. اگرعلاقه مند هستید فرزندتان بهتر با محیط اطراف خود ارتباط برقرارکند و مهارت اجتماعی و تمرکز او را افزایش دهید و همچنین با سرعت بیشتری با اشیا آشنا کنید، بازی چیکو انتخاب خوبی است. چیکو یک صفحه بزرگ بازی با ۴۰۰ تصویر مختلف است و شما باید اولین نفری باشید که ۳ تصویرکارت های دست خود را روی صفحه ی بازی پیدا می کند، تا بتوانید کارت های بیشتری برای برنده شدن جمع کنید.

محصولات مرتبط

بازی بسیار هیجانی و سرعتی چیکو یک بازی کارتی ۲ تا ۶ نفره و برای رده ی سنی ۵ سال به بالا می باشد. اگرعلاقه مند هستید فرزندتان بهتر با محیط اطراف خود ارتباط برقرارکند و مهارت اجتماعی و تمرکز او را افزایش دهید و همچنین با سرعت بیشتری با اشیا آشنا کنید، بازی چیکو انتخاب خوبی است. چیکو یک صفحه بزرگ بازی با ۴۰۰ تصویر مختلف است و شما باید اولین نفری باشید که ۳ تصویرکارت های دست خود را روی صفحه ی بازی پیدا می کند، تا بتوانید کارت های بیشتری برای برنده شدن جمع کنید.

شرح بازی چیکو CHICOO :

بازی در ۵ راند انجام می شود. به هر بازیکن ۳ عدد توکن هم رنگ و همچنین ۳ عدد کارت بدهید. هر بازیکن باید تصویر کارت خود را روی صفحه ی بازی پیدا کند و توکن رنگی خود را روی تصویر مورد نظر قراردهد. بازیکنی که بتواند زودتر از بقیه هر۳ تصویرمشابه با کارت خود را پیدا کند، بره ی یک راند از بازی می شود. در نهایت کسی که بیش ترین کارت را داشته باشد، برنده ی نهایی می شود.

وزن
1073 گرم
رده ی سنی
8+ سال به بالا
تعداد بازیکن
2 تا 6 نفر
مهارت‌هایی که تقویت می شوند
تمیز دیداری
حافظه ی دیداری
ادراک تصویر
سرعت عمل
تمرکز و دقت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...