بازی فکری پشت پرده زینگو

بازی فکری پشت پرده برند زینگو

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 425 گرم
  • رده سنی: 13 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 4 تا6 نفر
  • زمان تقریبی: 30 دقیقه
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
117,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

معرفی بازی پشت پرده زینگواگر بخواهید پول های تان را به یک مکان مناسب و قابل اعتماد بدهید، انتخاب تان کجاست؟ بی شک بهترین مکان برای سرمایه گذاری بانک ها هستند. اما اگر در بانک ها دزدی شود چه اتفاقی می افتد؟ اصلا کسی می داند پشت پرده بانک ها چه می گذرد؟ اگر یکی از کارمندان ارشد و معتمد بانک تصمیم به دزدی و اختلاس بگیرد چه می شود؟ اگر نیاز به کمک داشته باشد و بقیه ی افراد و کارکنان بانک را درگیر این موضوع کند دیگر به چه کسی می توان اعتماد  کرد؟بازی پشت پرده محصول شرکت بازی سازی زینگو است. همانطور که از اسمش پیداست این بازی اتفاق هایی ست که در پشت پرده بانک ها می افتند.

محصولات مرتبط

مشخصات بازی پشت پرده زینگو

هدف بازی پشت پرده این است که شما بتوانید با اقدامام های هوشمندانه، در مدت زمان 30 دقیقه بیشتر از بقیه پول دربیاورید. این بازی برای تمامی افراد بالای 13 سال مناسب و تعداد نفرات بازی 4 تا 6 نفر است. پشت پرده بر روی هوش اجتماعی و سرعت عمل افراد متمرکز است. در این بازی باید ترفند و استراتژی های به خصوصی داشته باشید تا برنده شوید.

آموزش و نحوه بازی کردن پشت پرده زینگو

چیدمان اولیه بازی پشت پرده: هر بازیکن یک رنگ را انتخاب می کند و یک کارت راهنما برای فراموش نشدن روند بازی، دو عدد ژتون همرنگ که برچسب علامت موافقت و مخالفت دارند، یک مهره مامور مخفی همرنگ خود و 5 کارت بازی بر می دارد. به هر بازیکن 3 کارت پول به مبلغ 2 میلیون، 3 میلیون و 4 میلیون بدهید. حواستان باشد که پول های شما باید مخفی و خارج از دید بقیه ی بازیکنان باشند.

آموزش بازی فکری پشت پرده

این بازی در چند دوره برگزار می شود که هر دور آن 3 مرحله ی تقسیم پول، مذاکره و اقدام و اعلام نتیجه وجود دارد. برای آموزش کامل بازی پشت پرده زینگو به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید.

وزن
425 گرم
رده سنی
13 سال به بالا
تعداد بازیکن
4 تا6 نفر
زمان تقریبی
30 دقیقه
ابعاد
19*13*6 سانتی متر
محتویات بازی
30 کارت بازی
88 کارت پول
6 کارت راهنما
6 مهره مامور مخفی
یک کارت سر دسته
یک کارت ته صندوق
12 ژتون رنگی
استیکر مخصوص ژتون ها
دفترچه راهنمای بازی پشت پرده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...