بازی فکری هویجوری زینگو

بازی فکری هویجوری زینگو

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 125 گرم
  • رده ی سنی: 6 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 2 تا 5 نفر
  • محتویات بسته: 3 عدد تاس – یک برگ برچسب – 30 توکن هویج – راهنمای...
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
46,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اسباب بازی فکری هویجوری زینگو Zingo

اسباب بازی ها می توانند در سلامت هوشی و جسمی کودک تاثیرگذار باشند، یک اسباب بازی خوب و ایمن می تواند کودک را به خوبی آماده زندگی در جامعه و حتی رفتن به مدرسه نماید. از اسباب بازی هایی که با طراحی هوشمندانه ساخته شده است، می توان به اسباب بازی فکری هویجوری زینگو Zingo اشاره نمود که در جهت رفاه شما والدین عزیز و فرزند دلبندتان در سایت عرش تحریر قرار داده شده است. ما عرش تحریر علاوه بر سلامت جسمی یک کودک و اقلام مورد نیاز و مصرفی او سعی داشته ایم کالاهایی جهت افزایش هوش و تقویت شادابی کودکان ارائه نماییم تا قدمی هر چند کوتاه در جهت سلامت خانواده شما عزیزان برداشته باشیم.

مادر و پدر هویج کوچولو از او پرسیدند که چه بازی می کنی؟ و هویج کوچولو پاسخ داد: هویجوری. حواستون به هویج ها باشد. سعی کنید، هویج های بیشتری را جمع کنید تا برنده بازی هویجوری زینگو شوید.

آموزش و نحوه بازی کردن بازی هویجوری زینگو

در این بازی بازیکنان که در واقع صاحبان مزرعه بزرگ هویج هستند باید برای برداشت هویج با هم مسابقه بدهند تا هویج های بیشتری را به دست بیاورند. با توجه به سه تاسی که در اختیار داریم، به هر وجه تاس یکی از برچسب های بازی را می چسبانیم. تا هر سه تاس مان مثل هم 6 وجه متفاوت داشته باشد. برای هر وجه یک برچسب اضافی در جعبه بازی وجود دارد که در صورت نیاز می توانیم از آن ها هم استفاده کنیم. با توجه به تعداد بازیکنان و با توجه به جدولی که در راهنمای بازی است، توکن برداشته می شود و توکن های باقیمانده را به جعبه برمی گردانیم. در این بازی کوچکترین بازیکن بازی را شروع می کند. بعد از او نوبت بازیکن سمت چپ است و هر بازیکن سه تا تاس را هم زمان می ریزد. در زمان انداختن تاس اگر از نتیجه پرتاب تاس خوشمان نیامد می توانیم آن تاس را دوباره پرتاب کنیم. اگر بار دوم هم نتیجه تاس ها خوب نبود باز یک شانس دیگر برای پرتاب تاس ها داریم. نهایتا با پرتاب سه بار تاس، نتیجه بررسی می شود. با مشاهده هر وجه تاس یک توکن از بازیکن مقابل گرفته می شود البته اگر آن توکن مورد نظر را داشته باشد. در نهایت کسی برنده بازی می شود که هویج بیشتری داشته باشد و آخرین هویج وسط بازی را برداشته باشد. برای ادامه بازی و آموزش این بازی می توانید به راهنمای بازی مراجعه کنید.

وزن
125 گرم
رده ی سنی
6 سال به بالا
تعداد بازیکن
2 تا 5 نفر
محتویات بسته
3 عدد تاس – یک برگ برچسب – 30 توکن هویج – راهنمای بازی هویجوری زینگو
زمان تقریبی
15 دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...