بازی فکری هوش چین سه تکه 3 تا 6 سال زاغک

بازی فکری هوش چین سه تکه 3 تا 6 سال زاغک

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 640 گرم
  • رده ی سنی: 3 تا 6 سال
  • محتویات بازی: دارای صفحه پایه و دو کارت مقوایی دو رو دارای ۶۰ تصویر متنوع به همراه ۶۰ قطعه کامل
  • آموزش و تقویت مهارت های: تقویت قدرت تطابق چشم و دست آموزش طیف گسترده ای از مفاهیم و لغات جدید افزایش مهارت های یادگیری کودکان زبان آموزی پرورش دقت و سرعت عمل افزایش قدرت تشخیص تشابه و تفاوت
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
150,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسباب بازی پازل هوش چین سه تکه. با کمک این اسباب بازی کودک با انواع میوه ها و حیوانات آشنا می شود. حتی می توانند اسم آن ها را یاد بگیرند و تکرار کنند. بر روی هر قطعه تصویر، نام فارسی و نام انگلیسی آن چاپ شده که کمک بزرگی به یادگیری و تقویت هوش کودک می کند. این محصول فوق العاده برای کودکان بالای ۳ سال مناسب می باشد.شرح اسباب بازی به این صورت است که در این سرگرمی تصاویر به صورت ۳ تکه بر روی ۴۵ قطعه مجزا چاپ شده است که تصویر کامل آن روی کارت های درون صفحه پایه وجود دارد. با توجه به نوع کارت پاکت قطعات مربوطه را در اختیار کودک قرار می دهیم. کودک با دیدن تصویر روی کارت و شناخت آن، قطعات مورد نظر را سر جای خود قرار می دهد.این اسباب بازی فوق العاده با هدف آشنایی با حیوانات و افزایش هوش طبیعت گرا و علاقمند کردن کودکان به علوم طبیعی طراحی شده است. یادگیری رابطه و تناظر، حیوانات اهلی، حیوانات جنگل، میوه ها و غیره از اهداف دیگر این مجموعه آموزشی می باشد.

محصولات مرتبط

شیوه بازی به این صورته که هر بار یکی از کارت‌های تصاویر رو در صفحه قرار می‌دیم و کودک باید سعی کنه قطعات مربوط به تصاویر رو پیدا کنه و در جای خودش قرار بده.

اگه‌ بخوایم قدم به قدم پیش بریم به این صورت هستش که ابتدا با نشان‌دادن و جایگذاری قطعات در جای خودشون و اینکه چطور هر سه قطعه با هم یک‌ تصویر رو می‌سازن، نحوه انجام بازی رو به کودک یاد می‌دیم و همزمان کودک‌ رو متوجه تشابه تصاویر روی کارت و قطعات می‌کنیم و در ابتدا با انتخاب یکی از تصاویر ازش می‌خوایم اون‌ رو سر جای خودش قرار بده، این مرحله باعث تقویت قدرت تطبیق و هوش‌ منطقی و هوش دیداری می‌شه و دقت و تمرکز و هماهنگی چشم و دست و مهات‌های ظریف کودک افزایش پیدا می‌کنه.

هر بار که اشتباه انجام داد کمکش می‌کنیم‌ دوباره سعی کنه و اگر هم درست انجام داد با تمام احساس تشویقش می‌کنیم تا روی اعتماد به نفس کودک هم تأثیر مثبت داشته باشیم.

همزمان می‌تونیم با گفتن نام هر تصویر از کودک بخوایم‌ اون رو با صدای بلند تکرار کنه یا صداشو دربیاره و به این شیوه اسم شکل‌ها رو هم یاد بگیره و به تقویت حافظه و تقویت گفتار کودک هم کمک کنیم.بعد از اینکه کودک اسم تصاویر رو یاد گرفت یا اینکه‌ تونست هر کدوم‌ رو در جای خودش قرار بده، هر ۴۵ قطعه یک گروه تصاویر رو همزمان بهش می‌دیم و از‌ش می‌خوایم همه رو سر جای خودشون قرار بده، می‌تونیم برای کمک بهش اسم‌ تصاویر رو بیاریم‌ یا هر بار جای تصویر‌ موردنظر رو‌ بهش نشون بدیم و‌ در نهایت با قاطی کردن هر ۱۸۰ قطعه، چالش پیدا کردن قطعات رو برای کودک بیشتر‌ کنیم؛ در این مرحله قدرت تصمیم‌گیری و توانایی حل مسئله کودک تقویت می‌شه.

از اونجایی که اسم انگلیسی هر تصویر هم روش نوشته شده این بازی می‌تونه در آموزش زبان انگلیسی به کودک هم مورد استفاده قرار بگیره.

روش دیگه‌ای که می‌شه این‌ بازی فکری رو انجام داد به این صورت هستش که با انتخاب یک تصویر از کودک می‌خوایم هر ۱۴ تصویر دیگه‌ای رو که با اون تصویر هم‌گروهه پیدا کنه و کنار هم بزاره تا با مهارت طبقه‌بندی و ارتباط‌سازی آشنا بشه.

وزن
640 گرم
رده ی سنی
3 تا 6 سال
محتویات بازی
دارای صفحه پایه و دو کارت مقوایی دو رو
دارای ۶۰ تصویر متنوع به همراه ۶۰ قطعه کامل
آموزش و تقویت مهارت های
تقویت قدرت تطابق چشم و دست
آموزش طیف گسترده ای از مفاهیم و لغات جدید
افزایش مهارت های یادگیری کودکان
زبان آموزی
پرورش دقت و سرعت عمل
افزایش قدرت تشخیص تشابه و تفاوت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...