بازی فکری نیکیماک هوپا

بازی فکری نیکیماک هوپا

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 348 گرم
  • رده ی سنی: 5 سال به بالا
  • محتویات بازی: 1 کیسه پارچه ای 2 تاس چوبی با کیفیت 45 کارت بازی رنگی و متفاوت 9 کارت فرماندهی دفترچه راهنمای بازی نیکیماک
  • تعداد بازیکن: 2 تا 6 نفر
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
70,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در دنیای بازی نیکیماک تعدادی حشره در حال خرابکاری هستند. شما به عنوان یکی از فرماندهان تیم خود باید مراقب باشید تا این حشرات بین افراد شما قرار نگیرند. مهم ترین سلاح شما برای گیر انداختن این حشرات خائن، حافظه خوب و هوش بالاست. بازی نیکیماک محصول شرکت بازی سازی معروف و پر طرفدار هوپا  می باشد که به دلیل گرافیک خوب بازی جزو یکی از پر فروش ترین بازی ها شده است. پس حواس خود را خوب جمع کنید تا بتوانید خرابکار ها را شناسایی کنید.

محصولات مرتبط

مشخصات بازی نیکیماک هوپا

بازی نیکیماک می تواند یک بچه 5 ساله تا یک سالمند 100 ساله را به مدت بیش از 20 دقیقه سرگرم کند. تعداد نفرات لازم برای بازی نیکیماک، 2 تا 6 نفر است. در این بازی مهارت های حافظه، تصمیم گیری، ریسک پذیری، پیش بینی و ریاضیات تقویت می شود. این بازی کارتی حافظه می تواند تمامی جمع های خانوادگی، گروهی و دوستانه را سرگرم کند. این بازی دارای مکانیزم جالبی است: در این بازی کسی برنده می شود که کم ترین امتیاز را داشته باشد. اگر به دنبال یک بردگیم جذاب، خانوادگی و البته حافظه محور هستید، این بازی مناسب شماست.

مشخصات بازی نیکیماک

آموزش و نحوه بازی کردن بازی نیکیماک هوپا

به هر یک از بازیکنان به تعداد مساوی کارت دهید. هیچکس از ماهیت کارت های خودش خبر ندارد. در ابتدای بازی شما اجازه دارید فقط 2 کارت از دسته کارت های خود را ببینید. هر بازیکن در نوبت خود یک کارت از روی دسته کارت های وسط میز بر می دارد، اگر کارتی که برداشته با ارزش باشد، آن را با یکی از کارت های بی ارزش خودش جا به جا می کند؛ این کار تا جایی ادامه پیدا می کند که تمامی کارت های با ارزش بازی دست یک بازیکن باشند. دو تاس چوبی با کیفیت بالا در این بازی وجود دارند که برای کارت های خاص بازی مورد استفاده قرار می گیرند. کارت های خاص بازی نیکیماک شامل کارت های «بده بستون، سرک و پر پر» هستند. هر کدام از این کارت ها قابلیت خاصی دارند و به شما با تاس در برای برد بازی کمک می کنند. این بازی ی روش پیشرفته هم دارد.

وزن
348 گرم
رده ی سنی
5 سال به بالا
محتویات بازی
1 کیسه پارچه ای
2 تاس چوبی با کیفیت
45 کارت بازی رنگی و متفاوت
9 کارت فرماندهی
دفترچه راهنمای بازی نیکیماک
تعداد بازیکن
2 تا 6 نفر
زمان تقریبی
20 دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...