بازی فکری میکرو ربات زینگو

بازی فکری ساز و باز گاو و خروس فکرآذین

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 230 گرم
  • رده ی سنی: 10 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 2 نفر به بالا
  • محتویات: محتویات و قیمت بازی میکرو ربات زینگو محتویات بازی میکرو ربات: 4 زمینه بازی مهره ی ربات دو تاس برگه برچسب 25 ژتون امتیاز راهنمای بازی میکرو ربات زینگو
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
105,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

داستان بازی میکرو روبات زینگو از این قرار است که، ابر کامپیوتر مرکزی در شهر روبات ها هک شده است و نیاز به تعمیر دارد. آژیر خطر به صدا در آمده است، تمامی چراغ های اضطراری ابر کامپیوتر روشن شده اند و یکی از میکرو روبات ها مامور تعمیر ابر کامپیوتر شده است. میکرو روبات باید هر چه سریعتر و در کوتاه ترین مسیر، بین صفحات حافظه ی ابر کامپیوتر حرکت کند و مشکل را حل کند. شما باید به میکرو روبات کمک کنید تا هر چه سریعتر قبل از، از کار افتادن ابر کامپیوتر، خانه های هک شده را یافته و آن ها را تعمیر کند تا روبات ها شهر را نابود نکنند. زمینه های بازی دو رو دارند: سیاه و مسی، یک رنگ را انتخاب کرده و هر 4 زمینه را از آن سمت کنار هم بچینید. در هر دور بازی یک خانه ی شروع  و یک خانه هک شده برای روبات مشخص می شود و سپس همه ی بازیکنان همزمان با هم باید کوتاهترین مسیر برای حرکت ربات بین دوخانه را پیدا کنند.

محصولات مرتبط

مشخصات بازی میکرو روبات زینگو

در بازی میکرو ربات زینگو تعداد بازیکنان بیش از 2 نفر هستند. این بازی مناسب گروه سنی 10 سال به بالا است. تولید کننده ی این بازی شرکت معروف زینگو است. زمان بازی حدود 20 دقیقه است. این بازی یک بازی فکری و آموزشی است. این بازی طراحی بسیار جالب و زیبایی دارد و رنگ قطعات آن بسیار چشمگیر و جذاب است.

 آموزش و نحوه بازی کردن بازی میکرو روبات زینگو

در هر دور یک بازیکن دو تاس رنگ و عدد را می ریزد تا یک خانه برای شروع مسیر روبات مشخص شود. سپس دوباره تاس ها را می ریزد تا خانه ی پایان مسیر تعیین شود. به محض مشخص شدن خانه ی پایان همه ی بازیکنان وارد یک رقابت سرعتی، برای پیدا کردن کوتاهترین مسیر بین این دو خانه می شوند. از هر خانه فقط می توانید به خانه هایی حرکت کنید که یا از نظر رنگ یا عدد با خانه فعلی یکسان باشند.

وزن
230 گرم
رده ی سنی
10 سال به بالا
تعداد بازیکن
2 نفر به بالا
محتویات
محتویات و قیمت بازی میکرو ربات زینگو
محتویات بازی میکرو ربات:
4 زمینه بازی
مهره ی ربات
دو تاس
برگه برچسب
25 ژتون امتیاز
راهنمای بازی میکرو ربات زینگو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...