بازی فکری شینو زینگو

بازی فکری شینو زینگو

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 130 گرم
  • رده ی سنی: 8+
  • گارانتی: سلامت فیزیکی
  • تعداد بازیکن: 3 تا 4 نفر
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی گارانتی سلامت فیزیکی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
127,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

معرفی بازی فکری شینوبازی فکری شینو محصول انتشارات زینگو می باشد که برای گروه سنی ۸ سال به بالا طراحی و تولید شده است. این بازی را می توانید به صورت ۳ تا ۴ نفره با دوستان و آشنایانتان انجام دهید و سرگرم شوید. بازی شینو بر تقویت قدرت حل مسئله، تفکر منطقی، الگویابی، تشخیص صدا، دقت و تمرکز و قدرت شنوایی متمرکز است و می تواند ساعات خوش و لذت بخشی را برای افرادی که آن را بازی می کنند، فراهم سازد. بازی فکری شینو جزو آن دسته بازی هایی است که هیچ موقع از آن خسته نمی شوید و دوست دارید چند بار پشت سرهم آن را بازی کنید.

محصولات مرتبط

با بازی فکری شینو، گوش هایتان را تیز کنید!برای بازی فکری شینو باید دو سه نفر از دوستانتان را دعوت کنید و دور هم این بازی جذاب را انجام دهید. بازی شینو برای افراد تیزهوش و البته تیزگوش مناسب است. منظور از تیزگوشی یعنی این که باید حواستان به صداهایی که می شنوید باشد. زیرا همین صداها است که موجب می شود امتیاز کسب کنید و برنده مسابقه شوید. اگر جزو افرادی هستید که گوش های تیزی دارید، بازی فکری شینو برایتان مثل آب خوردن است. اما اگر به صداهای اطرافتان بی توجه هستید، دیگر وقت آن رسیده که تمرکز خود را بالا ببرید تا کوچکترین صداهای محیط اطرافتان را بشنوید و حدس بزنید این صداها مربوط به چه چیزی است. پس به قول معروف دو تا گوش دارید، دو تا گوش دیگر هم قرض کنید و با دوستان و همسالان خود شینو بازی کنید و لذت ببرید.

چیدمان بازی فکری شینو

بازی فکری شینو را می توانید در دو سطح بازی کنید. اگر جزو افراد هستید که تازه این بازی را خریده اند و مبتدی هستند، پیشنهاد ما این است که سطح ساده را برای شروع انتخاب نمایید. اما برای افرادی که چند بار سطح ساده شینو را امتحان کرده اند و از زیر و بم آن آگاه هستند، می توانند سطح پیچیده را انتخاب کنند. کارت های زرد رنگ مختص سطح ساده طراحی شده و افرادی که می خواهند سطح پیچیده را بازی کنند، باید از کارت های آبی استفاده نمایند. بعد از اینکه انتخاب کردید که کدام سطح بازی فکری شینو را انجام دهید. باید کارت های مربوط به آن را برداشته، خوب بر بزنید و به پشت وسط زمین، جایی که دست همه به آن ها برسد قرار دهید. زنگ بازی را هم در کنار دسته کارت ها بگذارید. اکنون کوچکترین بازیکن به عنوان نقاش باشی انتخاب می شود و چوب و بوم نقاشی را برداشته و صفحه محافظ را جلوی خود قرار می دهد. می بینید که صفحه محافظ دو رنگ است، یک طرف آن به رنگ زرد و طرف دیگر آبی رنگ می باشد. در صورتی که سطح ساده را بازی می کنید، لازم است که طرف زرد رنگ به سمت بازیکنان قرار بگیرد. حالا همه چیز آماده است تا یک بازی مهیج و جذاب را آغاز نمایید.

روش بازی فکری شینو

قبل از اینکه روش بازی فکری شینو را برایتان شرح دهیم، بهتر است مکانی که برای انجام این بازی در نظر می گیرید، کاملا آرام و ساکت باشد به نحوی که صدای نفس کشیدن یکدیگر را بشنوید. زیرا در بازی شینو باید از نیروی شنوایی خود کمک بگیرید و گوش هایتان را تیز کنید. می توان گفت این بازی یک بازی شنیدنی است. پس اگر جزو افرادی هستید که صداها را از یک فرسخی می شنوید و می توانید بفهمید ماهی ها زیر آب در گوش هم چه چیز نجوا می کنند، خیالتان برای موفقیت در بازی شینو راحت باشد.

پس از اینکه چیدمان بازی انجام شد، نقاش باشی، یک کارت شکل از کارت های وسط زمین بر می دارد و بدون اینکه به کسی نشان دهد به صورت نامحسوس و یواشکی، تصویری که روی کارت می بیند را با استفاده از چوب نقاشی، روی بوم می کشد. در هنگامی که نقاش باشی مشغول کشیدن نقاشی است، بقیه بازیکنان باید ساکت باشند و فقط به صداهایی که از بوم نقاشی می شنوند، گوش دهند. آن ها از طریق این صداها باید تشخیص دهند که نقاش باشی چه شکلی را روی بوم کشیده است. هر کدام از بازیکنان که زودتر به نتیجه رسید، زنگ را فشار می دهد و حدس خود را بیان می کند. اگر درست حدس بزند، کارت شکل را برای خود بر می دارد و امتیاز می گیرد. اما اگر حدسش اشتباه باشد، امتیاز منفی می گیرد و باید یکی از کارت هایی را که برنده شده به زمین بازی برگرداند. اگر هم هیچ کارتی نداشت، یک دور از بازی محروم می شود. پس از این که این دور تمام شد، نوبت به نفر سمت چپ نقاش باشی می رسد که این نقش را بر عهده بگیرد و نقاشی بکشد.

پایان بازی فکری شینو

بازی فکری شینو به همین ترتیب ادامه پیدا می کند تا کارت های وسط زمین تمام شود. در این لحظه بازیکنان کارت های خود را می شمارند و نفری که بیشترین کارت را جمع کرده به عنوان تیزگوش ترین بازیکن و برنده بازی معرفی می گردد.

وزن
130 گرم
رده ی سنی
8+
گارانتی
سلامت فیزیکی
تعداد بازیکن
3 تا 4 نفر
محتویات
با باز کردن جعبه بازی فکری شینو با محتویات زیر مواجه می گردید:
یک عدد زنگ
یک عدد صفحه محافظ
یک عدد بوم نقاشی
یک عدد چوب نقاشی
۲۵ کارت شکل آبی
۲۵ کارت شکل زرد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...