بازی فکری سوپر دوز زینگو

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 387 گرم
  • ابعاد: 28 در 28
  • رده ی سنی: 8 سال به بالا
  • محتویات: یک صفحه‌ی بازی حلقه‌ی پلاستیکی در ۴ رنگ مختلف 36 عدد بروشور بازی
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
77,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازی فکری سوپر دوز یک بازی ساده و درعین‌حال سرگرم‌کننده است. این بازی برای تقویت هوش و بالا بردن قدرت فکر و تصمیم‌گیری کودکان مناسب است. بزرگ‌ترها نیز می‌توانند با بچه‌ها هم‌بازی شوند و به یاد ایام گذشته دوز بازی کند. البته به شکل و سبک جدید.در بازی سوپر دوز شما به‌جای حبوبات و … حلقه‌های پلاستیک در سایزها و رنگ‌های مختلف در اختیار دارید که باید دوز خود را در رنگ‌ها و سایزهای مختلف تشکیل دهید. این بازی برای سنین 8 سال به بالا مناسب بوده و در قالب گروهی و تیمی قابل انجام است.سوپر دوز یک بازی جمع‌وجور است که به‌آسانی قابل‌حمل بوده و برای پر کردن اوقات فارغت در مهمانی و جمع‌های دوستانه انتخاب خوبی است. بازی سوپر دوز کپی از بازی خارجی به همین نام و شکل است.

محصولات مرتبط

صفحه بازی سوپر دوز دارای قسمت حاشیه‌ای است که بازیکنان برای شروع بازی رنگ موردنظر خود را انتخاب کرده و حلقه‌های خود را در آنجا می‌چینند. حلقه‌ها در سه سایز بزرگ، کوچک و متوسط هستند.

در هر نوبت می‌توانید یکی از حلقه‌های خود را حرکت داده و در صفحه بازی بچینید. چیدن حلقه‌های می‌تواند افقی، عمودی و اریب باشد. دوز نیز در همه این حالت‌ها اتفاق می‌افتد و بنابراین قبل از انجام هر حرکتی باید فکر و استراتژی لازم را داشته باشید و بدون هدف حرکتی را انجام ندهید.

درعین‌حال باید مواظب حرکات حریف باشید و راه دوز او را مسدود کنید. بعد از انجام هر حرکت جابه‌جایی حلقه‌ها امکان‌پذیر نیست و تا پایان بازی ثابت می‌ماند.

در چه صورتی دوز می‌شود؟

در سه حالت در این بازی دوز می‌شود:

 

  1.  حلقه‌هایی با سایز یکسان پشت سر هم قرار بگیرند مثلاً سه حلقه بزرگ یا سه حلقه متوسط و یا سه حلقه کوچک به صورت افقی یا عمودی و یا اریب قرار بگیرند.
  2. سه سایز حلقه به‌صورت پشت سر هم قرار بگیرند بزرگ، متوسط و کوچک 
  3. در حالت سوم باید حلقه‌های سایزهای مختلف در یک ‌خانه و داخل هم قرار بگیرند.

برای برنده شدن در بازی باید سعی کنید هر ردیف را با حلقه‌های همرنگ پر کنید. سوپر دوز شاید کمی با دوز قدیمی متفاوت باشد اما بسیار ساده است. هر بازیکنی که زودتر از بقیه به حالت دوز برسد برنده است.

وزن
387 گرم
ابعاد
28 در 28
رده ی سنی
8 سال به بالا
محتویات
یک صفحه‌ی بازی
حلقه‌ی پلاستیکی در ۴ رنگ مختلف 36 عدد
بروشور بازی
تعداد نفرات
2 تا 6 نفر
اهداف بازی
تصمیم گیری و ریسک پذیری, تفکر استراتژیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...