بازی فکری زیر آبی هوپا

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 530 گرم
  • ابعاد: 20 در 20
  • رده ی سنی: 8 سال به بالا
  • زمان تقریبی: 30 تا 45 دقیقه
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
115,000
34%
76,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

زیرآبی یک بازی خوش آب ور نگ و جذاب. بهترین فصل برای ماهیگیریِ و شما رو به جشنواره ماهیگیری میبریم تا ببینیم کی قهرمان این جشنواره میشه. بهترین شیرجه بهترین صید رو کسب میکنه. فقط حواستون به عروس‌های دریایی سفت و بدمزه و مرغ‌های ماهیخوار گرسنه باشه که ماهیاتونو ندزدن! در هر دور از بازی زیرآبی ۳ کارت صید با اعدادی که ممکن است مثبت یا منفی باشند رو می‌شود. سپس هر بازیکن باید یکی از ۱۲ کارت صیادی که در اختیار دارد را به پشت بازی کند. بعد از اینکه کارت‌های صیاد رو می‌شوند، مشخص می‌شود کدام صید به کدام بازیکن خواهد رسید.

محصولات مرتبط

زیرآبی…

با تغییر فصل موجها در جزیره، زمان جشنواره‌ی ماهیگیری فرا رسیده است. مسابقه‌ای که در آن ماهرترین غواصان جزیره برای بهدست آوردن صیدهای ارزشمند درون خلیج شیرجه می‌زنند. انواع ماهیها برای شام سرو می‌شوند اما باید مراقب عروسهای دریای بدمزه و مرغهای دریایی دزد باشید.

در هر دور از بازی زیرآبی، بازیکنان تصمیم می‌گیرند که تا چه عمقی شیرجه بزنند. اگر رقابت بر سر یک صید باال بگیرد، تصمیم‌گیری به »گربه‌ی همایونی« واگذار می‌شود و او تعیین می‌کند چه کسی سزاوارتر است. در پایان، صیادی که بیشترین امتیاز را داشته باشد، قهرمان این جشنواره می‌شود.

در بازی زیرآبی، بازیکنان برای به دست آوردن صیدهایی که در اعماق خلیج است، با یکدیگر رقابت می‌کنند. بازی در ۱۲ دور انجام می‌شود و هر دور، شامل مراحل زیر است:

رو شدن کارت‌های صید: در ابتدای هر دور از زیرآبی، از دسته کارت‌های صید، سه کارت جدید رو می‌شود .

شیرجه: هر بازیکن یکی از کارت‌های صیاد خود را انتخاب می‌کند و به پشت می‌گذارد. وقتی همه‌ی بازیکن‌ها کارت خود را بازی کردند، کارتها را رو می‌شوند تا عمق شیرجه‌ی هر صیاد مشخص شود.

دریافت صید: در مرحله آخر زیرآبی، صیادهای موفق کارتهای صید خود را دریافت می‌کنند. رتبه‌ی اول و دوم عمیقترین شیرجه، برنده‌ی کارت‌های عمیق و متوسط می‌شوند. بازیکنی که سطحی‌ترین شیرجه را زده است، کارت صید کم‌عمق را بر میدارد. به بقیه‌ی بازیکنان کارت صید نمی‌رسد.

زیرآبی بر اساس بازی Miaui با طراحی Bruno Faidutti، طراح مشهور فرانسوی است.

وزن
530 گرم
ابعاد
20 در 20
رده ی سنی
8 سال به بالا
زمان تقریبی
30 تا 45 دقیقه
تعداد نفرات
3 تا 6 نفر
محتویات
دفترچه راهنمای بازی
۱ عدد صفحه خلیج
۱۰ عدد کارت سفید
۱ عدد نشان گربه همایونی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...