بازی فکری روپولی فکر آوران

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 280 گرم
  • ابعاد: 34 × 24 × 5 cm
  • رده سنی: 7 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 2 تا 4 نفر
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
52,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازی فکری روپولی یکی از بازی های فکری با قابلیت آموزش تجارت و سرمایه گذاری است. مفهوم پول و کارآیی آن، خرید و فروش و ارزش های اقتصادی از مهمترین اصول این بازی فکری است. محتویات این مجموعه شامل : ۲۵ قطعه اسکناس ۲۰۰ دلاری ۲۵ قطعه اسکناس ۵۰۰ دلاری ۲۵ قطعه اسکناس ۱۰۰۰ دلاری ۲۵ قطعه اسکناس ۵۰۰۰ دلاری ۱۳ قطعه اسکناس ۱۰.۰۰۰ دلاری ۴ قطعه چک پول ۲۰.۰۰۰ دلاری - دارای ۴ عدد مهره ی آدمکی رنگی - دارای ۱ عدد تاس - دارای صفحه ی بازی از جنس مقوایی - ابعاد صفحه ی بازی ۴۳ × ۲۹ سانتیمتر - دارای ۴۲ عدد کارت شانس و کارت املاک و دارائی و کارت طلائی - دارای ۱۱۷ قطعه اسکناس و چک پول با مبالغ مختلف - دارای دستور انجام بازی

محصولات مرتبط

بازی روپولی به عنوان یک سرگرمی جذاب و آموزنده سال‌هاست که جزء پرطرفدارترین بازی‌های رومیزی محسوب می‌شود که بارها و بارها توسط شرکت‌های مختلف بر پایه نسخه اصلی و گاها با اندکی تغییرات در قوانین ساخته شده است. در این نسخه نیز سعی شده است با حفظ قوانین اصلی، اصطلاحاتی در نحوه انجام بازی و همچنین تغییراتی در طراحی صفحه بازی صورت گیرد به گونه‌ای که علاوه بر بالا بردن جذابیت، موجب تقویت روحیه کارآفرینی و تقویت هوش مالی بازیکنان شود.

وزن
280 گرم
ابعاد
34 × 24 × 5 cm
رده سنی
7 سال به بالا
تعداد بازیکن
2 تا 4 نفر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...