بازی فکری راز هیتلر فندقچه

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: 16 در 38
  • وزن: 1052گرم
  • رده ی سنی: 14 سال به بالا
  • زمان تقریبی: 45 دقیقه
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
265,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از مهیج‌ترین بازی‌های فکر موجود در بازار، بازی فکری راز هیلتر است. این بازی به سبک بازی‌های معمایی و نقش مخفی (همانند مافیا) است. هیجان در طول مدت بازی، ما را از دنیا واقعی دور می‌کند و باعث می‌شود در بازی غرق شویم. این بازی مناسب برای رده سنی 14 سال به بالا است و در کنار نوجوانان برای بزرگسالان نیز مناسب است. مدت زمان پیش بینی شده برای این بازی 45 دقیقه است و می‌تواند برای مدتی ما را از فضای مجازی و دنیای واقعی دور کند. درون بسته این کالا محتویات زیادی مثل کارت‌، مهره چوبی، پلاکارد چوبی، برد چوبی و دفترچه راهنما وجود دارد که برای روند این بازی به همه‌ آن‌ها نیاز است. برای شروع بازی به حداقل 5 نفر نیاز است و تعداد نفرات می‌تواند تا 10 نفر نیز افزایش پیدا کند. در صورت نیاز به راهنمایی دفترچه راهنمای محصول به همه سوالات ما پاسخ می‌دهد.

محصولات مرتبط

امروزه صدها بازی فکری مختلف در بازار هستند که برای استفاده‌ی همه‌ی اعضای خانواده طراحی شده‌اند؛ این دسته از بازی‌ها طوری طراحی می‌شوند که هم برای بزرگسالان جذاب و لذت‌بخش باشند و هم به‌اندازه‌ی کافی ساده باشند تا کودکان نیز بتوانند مفهوم آن‌ها را درک کنند و در آن‌ها شرکت کنند. بازی‌های فکری، فرصت‌هایی فوق‌العاده هستند که همه‌ی اعضای خانواده در یک فعالیت مشترک حضور پیدا کنند. بازی‌های فکری، امکان مقابله و برخورد را در ما افزایش می‌دهند که به‌خودی خود، برای سلامت روانی مفید است؛ آن هم در شرایط فعلی، که حتی وقتی همه‌ی افراد خانواده نیز حضور فیزیکی دارند، تمرکز جمع، بر تلویزیون یا گوشی‌های موبایل یا تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌هاست در هنگام انجام یک بازی فکری، چه به‌صورت رقابتی و چه به‌صورت همراهانه، شما نفر به نفر و فعالانه باهم درگیر می‌شوید. خانواده‌هایی که اوقاتی شاد و پرانرژی را باهم سپری می‌کنند، از پیوندهای عاطفی قوی‌تری برخوردار بوده و توانایی بهتری برای ایجاد ارتباط بین اعضای خود دارند.

یکی از مهیج‌ترین بازی‌های فکر موجود در بازار، بازی راز هیلتر کد 02  است. این کالا یک بازی کارتی است که سبک آن به صورت معمایی است هیجان در طول مدت بازی، ما را از دنیا واقعی دور می‌کند و باعث می‌شود در بازی غرق شویم. این بازی مناسب برای رده سنی 14 سال به بالا است و در کنار نوجوانان برای برگسال نیز مناسب است.  مدت زمانی پیش بینی شده برای این بازی 45 دقیقه است و می تواند برای مدتی ما را از فضای مجازی و دنیای واقعی دور کند. درون بسته این کالا محتویات زیادی مثل کارت‌، مهره چوبی، پلاکارد چوبی، برد چوبی و دفترچه راهنما وجود دارد که برای روند این بازی به همه‌ی آن‌ها نیاز است. برای شروع بازی به حداقل 50 نفر نیاز است و تعداد نفرات می‌تواند تا 10 نفر نیز افزایش پیدا کند. در صورت نیاز به راهنمایی دفترچه راهنمای محصول به همه سوالات ما پاسخ می‌دهد. انجام بازی‌های فکری در طولانی مدت استرس را کاهش می‌دهند، به تعادل روانی کمک کرده و احساس آرامش را تقویت می‌کنند. تصور بر این است که بازی‌های فکری، امکان فرار از افکار آزاردهنده‌ی روزانه را برای افراد فراهم کرده و باعث می‌شوند که ذهن خود را آزاد کنید و مشغول تفریح خارج از هیاهوی دنیای واقعی شوید. بازی‌های فکری، راه‌هایی فوق‌العاده برای ایجاد ارتباط با دیگران، دور کردن شما از روزمرگی و برای تمرین دادن مغز شما به بهترین شکل هستند. یکی از بهترین بازی‌های فکری، بازی راز هیتلر کد 02 است در صورتی که علاقه‌مند به انجام یک بازی دسته جمعه هستید آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ابعاد
16 در 38
وزن
1052گرم
رده ی سنی
14 سال به بالا
زمان تقریبی
45 دقیقه
تعداد نفرات
5 تا 10 نفر
محتویات
11 کارت مخزن کارت‌ها سیاست‌گذاری
1 کارت کارت‌های سوخته سیاست‌گذاری
3 برد سیاست‌گذاری فاشیست / لیبرال
1 پلاکارد چوبی رییس جمهور
1 پلاکارد چوبی صدراعظم 7 کارت سیاست‌گذاری (11 عدد قانون فاشیست، 6 عدد قانون لیبرال)
10 کارت نقش مخفی
10 کارت عضویت در حزب
10 پاکت برای مخفی کردن کارت‌ها
10 کارت رای آری!
10 کارت رای نه
5 کارت راهنمای بازی
1 نشانگر رای گیری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...