بازی فکری دیزنی لند زینگو

بازی فکری دیزنی لند زینگو

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 1628 گرم
  • رده ی سنی: 4 سال به بالا
  • تعداد نفرات: 1 تا 6 نفر
  • محتویات: صفحه اصلی بازی (به صورت تکه های پازل که به هم وصل... ساعت و عقربه (برای قرار دادن روی برج ساعت در صفحه... 6 مهره از شخصیت های کارتونی به همراه پایه مهره ها 12 عدد حلقه پلاستیکی 30 عدد کارت جستجو اسپینر ساعت شنی بروشور بازی
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
200,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شاهزاده‌ها و قهرمان‌های مختلف والت‌دیزنی مثل السا، باز و وودی در حال سیر و سیاحت توی دنیای رنگارنگ دیزنی هستن. اما قبل از اینکه ساعت 12 شب برسه همگی باید به قلعه‌ی جادویی برگردن. گردونه رو بچرخون، حواست به ساعت باشه و دنبال شکل‌های مختلف بگرد تا زودتر به قلعه برگردی!

محصولات مرتبط

نحوه‌ ی چیدمان بازی دیزنی‌ لند

اول بیاید ببینیم توی جعبه چی داریم. صفحه‌ی اصلی بازی (به صورت چند قطعه پازل)، یه ساعت برای اینکه روی برج ساعت قرار بگیره، 6 تا مهره از شخصیت‌های محبوب والت‌دیزنی به همراه پایه، 12 حلقه‌ی پلاستیکی برای اینکه جای شکل‌هایی که پیدا کردین رو مشخص کنین، 30 تا کارت جست‌وجو که نشون می‌ده توی شلوغ پلوغی دیزنی‌لند باید دنبال چی بگردین. یه اسپینر (با عقربه) که باهاش حرکات بازی رو مشخص می‌کنیم و یه ساعت شنی که نشون می‌ده هر بازیکن توی هر نوبت چقدر وقت داره. قبل از همه چیز باید سرزمین دیزنی رو برای قهرمان‌هامون آماده کنیم.

صفحه‌ی اصلی بازی که شبیه یه پازل خیلی بزرگه رو به هم وصل کنین (خود سر هم کردن زمینه‌ی بازی هم کلی حال می‌ده!). بعد ساعت رو روی برج ساعت قلعه‌ی جادویی بذارین تا همیشه ببینیم برای برگشتن به قلعه چقدر وقت داریم. حالا عقربه‌ی اسپینر (یا چرخونک!) رو وصل کنین و بذارینش یه گوشه. آخر کار هم کارت‌های شخصیت‌ها رو روی پایه‌ها وصل کنین تا بتونین باهاشون روی صفحه جلو برین.

پیش به سوی برج ساعت!

همونطور که گفتیم هدف توی بازی دیزنی‌لند اینه که قهرمان‌ها رو قبل از ساعت 12 به قلعه‌ی جادویی برگردونیم. مسیر طولانی از نقطه‌ی شروع تا قلعه رو می‌شه به دو طریق طی کرد: راه اول، چرخوندن اسپینر و قرار گرفتن اسپینر روی یه عدد؛ که در این صورت به تعداد عددهای نشون داده شده مهره رو می‌برین جلو. روش دوم، پیدا کردن اشکال پنهان.

توی دنیای دیزنی‌لند کلی وسایل ریز و درشت وجود دارن که تصویرشون روی کارت جست‌وجو هست. هر بازیکن توی نوبت خودش باید تا تموم شدن ساعت شنی با سرعت و دقت زیاد کارت‌های جست‌وجو رو برداره و عکس روی کارت‌ها رو روی زمینه‌ی بازی پیدا کنه و یه حلقه‌ی قرمز دورش بذاره. آخر وقت، به تعداد کارت‌هایی که پیدا کرده مهره‌اش رو می‌بره جلو! راستی تو مسیر (مثل ماروپله!) میون‌برهایی هم هست که اجازه می‌ده خیلی جلو بیفتین.

هم تیمی، هم رقابتی

دیزنی‌لند رو می‌شه هم به صورت تیمی بازی کرد و هم به صورت رقابتی. توی حالت تیمی همه‌ی بازیکن‌ها باید با هم تلاش کنن تا قبل از نیمه‌شب به قلعه برسن و توی حالت رقابتی هر بازیکن باید سعی کنه زودتر از بقیه خودشو به قلعه برسونه و برنده بشه.

چرخونک سرنوشت‌ساز!

چرخونک دیزنی‌لند موتوریه که بازی رو حرکت می‌ده. روی چرخونک عدد، علامت عقربه‌ی ساعت و همینطور نشان میکی‌موس هست و عقربه ممکنه روی هرکدوم از این‌ها وایسته. وقتی عقربه‌ی اسپینر روی یه عدد قرار بگیره، بازیکنی که نوبتشه مهره‌اش رو به تعداد عددهای نشون داده شده جلو می‌بره. اگه عقربه روی نشان میکی‌موس واسته، وقت جست‌وجو کردنه و بازیکن باید ساعت شنی رو برگردونه و تند تند کارت‌های جست‌وجو رو برداره و سعی کنه روی زمینه‌ی بازی مشابهشون رو پیداشون کنه.

اگه عقربه‌ی چرخونک روی ساعت قرار بگیره، باید عقربه‌ی برج ساعت رو یه ساعت ببرین جلو. اینجوریه که با هربار چرخش این گردونه ممکنه یه ساعت به نیمه‌شب نزدیک‌تر بشین و اگه به موقع به قلعه نرسین بازی رو باختین.

در جست‌وجوی چیز میز!

کارت‌های جست‌وجو یه روی قرمز دارن و یه روی آبی. قبل از شروع بازی تصمیم بگیرین که قراره از کدوم یکی از رنگ‌ها استفاده کنین و تا آخر فقط کارت‌های همون رنگ رو می‌شن. روی هر کارت تصویر یه وسیله‌است؛ از نردبون گرفته تا قایق! یادتون باشه که ممکنه از هر تصویر روی کارت، چندتا توی زمینه وجود داشته باشه. اگه دارین تیمی دیزنی‌لند بازی می‌کنین، وقتی همه‌ی بازیکن‌ها به قلعه‌ی جادویی برسن برنده شدین و بازی تمومه.

یادتون باشه اگه حتی یه بازیکن نتونه قبل از اینکه برج ساعت نیمه‌شب رو نشون بده به قلعه برگرده بازی برنده‌ای نداره. اگه دارین رقابتی بازی می‌کنین، اولین بازیکنی که خودش رو به قلعه‌ی جادویی برسونه برنده شده و بقیه‌ی بازیکن‌ها باختن.

وزن
1628 گرم
رده ی سنی
4 سال به بالا
تعداد نفرات
1 تا 6 نفر
محتویات
صفحه اصلی بازی (به صورت تکه های پازل که به هم وصل می شوند)
ساعت و عقربه (برای قرار دادن روی برج ساعت در صفحه بازی)
6 مهره از شخصیت های کارتونی به همراه پایه مهره ها
12 عدد حلقه پلاستیکی
30 عدد کارت جستجو
اسپینر
ساعت شنی
بروشور بازی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...