بازی فکری دورهمی اسم فامیل بازی

بازی فکری دورهمی اسم فامیل بازی

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 900 گرم
  • رده ی سنی: 8 سال به بالا
  • تعداد بازیکن: 2 نفر به بالا
  • زمان تقریبی: 15 دقیقه
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
315,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

“اسم فامیل بازی” همانطور که از اسمش پیداست از بازی معروف و رایج اسم فامیل گرفته شده است. بازی که سالها خانواده های ایرانی با آن آشنا هستند و خاطره دارند. اما ما در این بسته بازی، با به روز رسانی و ایجاد تغییراتی در جریان بازی علاوه بر بالابردن تکرارپذیری و ایجاد چالش های مختلف، سعی کرده ایم شما را وارد دنیای جدیدی از این بازی کنیم تا بتوانید تجربه خاص و متفاوتی از یک بازی محبوب و نوستالژی داشته باشید.– برگرفته از بازی اسم فامیل اما متفاوت و هیجان انگیزتر– مناسب برای جمع های خانوادگی و دوستانه– اسم فامیلی که هیچ وقت تکراری نمیشه– عناوین متنوع برای سلیقه های متنوع و تمام سنین– بالابردن دایره لغات، حضور ذهن و تمرکز– خلاقیت بیشتر در انتخاب پاسخ

محصولات مرتبط

اسم فامیل یکی از بازی های معمول و رایج در دهه های گذشته محسوب می شود. زمانی که بازی های کامپیوتری و کنسول وجود نداشتند و خبری از اَپ و فضای مجازی نبود. آن زمان ها مردم بیشتر دور هم جمع می شدند و کلی سرگرمی های دست جمعی داشتند. چقدر جای این نوع بازی ها در زندگی هایمان خالی یا کمرنگ شده است. مشغله و پیشرفت های تکنولوژی یک طرف، ولی شاید دلیل اصلی این باشد که این نوع بازی ها جذابیت گذشته را ندارند. الان وقتی صحبت از اسم فامیل می شود، سریع چند تا عنوان و جواب به ذهنمان می آید که آنقدر بازی کردیم، همه را حفظ هستیم.

اسم فامیل بازی از بازی معروف اسم فامیل اقتباس شده است. در این بازی سعی کردیم با ایجاد تغییراتی در عناوین، جریان و قوانین بازی، اسم فامیل را به روز کنیم. بازی فقط به نوشتن جواب برای چند عنوان ثابت محدود نمی شود و کلی اتفاق و چالش جدید وارد بازی شده است. بخش هایی از بازی به صورت شفاهی صورت می گیرند و بخش هایی هم که نوشتنی هستند، همراه با چالش های جالب و هیجان انگیز می باشند. در این بازی، بیش از 300 عنوان وجود دارد که هر گروه، با توجه به شرایط جمع می تواند از بین آنها چند عنوان برای بازی کردن انتخاب کند. در نهایت، هدف ما این بوده که تجربه جدیدی از یک بازی قدیمی داشته باشید و وارد دنیایی از اسم فامیل شوید که فکرش را هم نمی کردید.

هیچی توی این بازی قابل پیش بینی نیست و اتفاقات زیادی در طول بازی پیش میان که می تونن سرنوشت بازی رو تغییر بِدن و اینجوری نیست که وقتی یکی جلو افتاد ، تا آخر کسی نتونه بهش برسه . هربار که بازی می کنین ، نمیدونین چه عناوین و حروفی در انتظارتون هستن و دایره جواب های این بازی انقدر بزرگه که اصلا نمی شه همه رو حفظ یا از قبل آماده کرد! تنوع عناوین و چالش های مختلفی که در هر مرحله تجربه می کنین ، بازی رو از حالت تکراری و یکنواخت بودن در میاره ، به همین دلیل هربار که بازی می کنین ، بازی براتون تازگی داره .

در واقع علاوه بر اطلاعات عمومی و سرعت عمل ، شما باید حضور ذهن بالای هم داشته باشین و خودتون رو آماده چالش ههای مختلف بکنین ، از تمام اینها که بگذریم ، یه مقدار چاشنی شانس هم به بازی اضافه شده که اگه باهاتون یار باشه ، نونتون توی روغنه ! مهم در کنار هم بودن و لذت بُردنه ولی در نهایت ، هدف اینه که امتیازتون از بقیه بیشتر بشه !

وزن
900 گرم
رده ی سنی
8 سال به بالا
تعداد بازیکن
2 نفر به بالا
زمان تقریبی
15 دقیقه
محتویات
کارت عناوین ۵۸ عدد
کارت لیست عناوین ۱۴ عدد
کارت حروف ۴۸ عدد
کارت خاص ۳۳ عدد
کارت ارشد ۱ عدد
کارت حسابدان ۱ عدد
کارت شروع کننده ۱ عدد
جدول امتیاز دهی ۶۰ برگ
راهنمای بازی ۱ عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...