بازی فکری خانه اشباح زینگو

بازی فکری خانه اشباح زینگو

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 859 گرم
  • زمان تقریبی: 30 دقیقه
  • رده ی سنی: 10 سال به بالا
  • تعداد نفرات: 2 تا 6 نفر
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
162,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازی خانه اشباح زینگو همانطور که از نامش پیداست یک بازی ترسناک است  و بسیار هیجان انگیز است. این بازی با ارسال یک وصیت نامه که حامل خبر واگذاری عمارت و خانه از طرف یکی از اقوام که فوت شده است، شروع می شود ولی صاحب خانه شرط هایی دارد، از جمله: باید به خانه اشباح بروید و بتوانید زنده از خانه بیرون بیایید، تا بتوانید صاحب خانه و عمارت شوید. این بازی یک بازی رومیزی و دورهمی است. بازی خانه اشباح محصول شرکت برند و معروف زینگو است. این شرکت همواره بهترین بازی های رومیزی را طراحی می کند. شرکت زینگو با توجه به علاقه و خلاقیت و رشد و شکوفایی کودکان بازی ها را طراحی کرده و می سازد.

محصولات مرتبط

بازی فکری خانه اشباح زینگو

همه چیز با یک نامه از یک وکیل شروع می‌شه. یکی از بستگان دورتون فوت کرده و توی وصیت‌نامه‌اش خونه و عمارت بزرگش رو برای بقیه به ارث گذاشته؛ جایی که بهش می‌گن خونه‌ی اشباح! اما وصیت به همین سادگی نیست. کسی که می‌خواد صاحب این خونه‌ی بزرگ و زیبا بشه باید برنده‌ی یه بازی بشه: وارد خونه‌ی اشباح بشه و بتونه زنده ازش بیرون بیاد! از بین نوادگان و بستگان و بازماندگان مرحوم، عده‌ی زیادی به این بازی دعوت شدن. یعنی شما می‌تونین اونی باشین که صاحب این خونه می‌شه؟

به خانه‌ی اشباح خوش اومدین!

خانه‌ی اشباح یه بازی هیجان‌انگیز و همچین یه کوچولو ترسناکه که برای 2 تا 6 بازیکن طراحی شده. هدف توی این بازی اینه که همه رو حذف کنین و آخرین نفر باقیمونده توی خونه باشین. اگه آماده‌ی مواجه شدن با وحشتی که توی خونه‌ی اشباح لونه کرده هستین، بریم برای شروع!

وسایل و چیدمان بازی

توی جعبه به جز زمینه‌ی بازی (خود خونه)، 18 تا کارت شخصیت، 18 تا مهره، یک برگ برچسب و تاس پیدا می‌کنین. برای شروع، اول زمینه‌ی بازی رو بذارین وسط. خونه‌ی اشباح اتاق‌های مختلفی با رنگ‌های آبی، قرمز، زرد، سبز و خاکستری داره. بعد باید به صورت تصادفی مهره‌ها رو توی اتاق‌ها بچینین، جوری که تو هیچ اتاقی کمتر از سه تا مهره نباشه. حالا وقتشه که هر بازیکن شخصیت خودش رو بشناسه. کارت‌های شخصیت رو بر بزنین و بدون نشون دادن به دیگران به هر بازیکن یه کارت بدین.

بازیکن‌ها نباید به بقیه بگن کدوم شخصیت هستن. شخصیت‌های مختلفی که به خونه‌ی اشباح دعوت شدن این‌ها هستن: دکتر دانشجو عکاس پلیس کارآگاه سرآشپز کارگردان نقاش نوازنده تاجر غواص باغبون آتش‌نشان دلقک مهندس قاضی خیاط کوچیک‌ترین بازیکن می‌شه اولین نفر و با تموم شدن نوبتش وقت بازی کردن نفر سمت چپیه و به همین ترتیب بازی به صورت ساعت‌گرد ادامه پیدا می‌کنه.

شروع بازی! سعی کن زنده بمونی

هر بازیکن توی نوبت خودش باید تاس بریزه. اگه تاس رنگ یکی از اتاق‌های اصلی رو نشون داد باید یکی از مهره‌ها رو جابجا کنین. اگه رنگ سیاه رو شد متاسفانه اشباح پدر یکی رو درآوردن و باید یه مهره حذف بشه. جابجایی مهره‌ها هم که با توجه به رنگ تاس صورت می‌گیره و مهره فقط می‌تونه توی اتاق‌هایی بره که رنگ روی تاس نشون داده. مثلا اگه رنگ آبی اومد، می‌تونین یکی از مهره‌ها رو به اتاق آبی ببرین یا از اتاق آبی به یه اتاق مجاور منتقلش کنین.

حذف شخصیت‌ها! آخرین بازمانده کیه؟

وقتی مهره‌تون بره توی یه اتاق، باید یه نفر از اون اتاق حذف بشه. یکی از مهره‌ها رو بردارین و از بازی حذف کنین. اگه این مهره مربوط به یکی از بازیکن‌ها باشه، باید کارتی که دستشه رو به بقیه نشون بده و از بازی حذف بشه. اگه مهره‌ی حذف شده مربوط به هیچکس نبود، مهره رو می‌ذارین بیرون و به بازی ادامه می‌دین. علاوه بر این هر بازیکن در طول بازی دوبار فرصت داره که از کارت‌های کنار زمین یک کارت رو کنه و مهره‌ی مربوط به اون کارت رو حذف کنه.

خونه‌ی اشباح به کی می‌رسه؟

وقتی به جز یه نفر همه‌ی بازیکن‌ها از بازی حذف شده باشن بازی به پایان رسیده و نفر باقیمونده برنده‌ی بازی می‌شه!

خانه‌ی اشباح، سطح پیشرفته

اگه حرفه‌ای‌تر هستین و می‌خواین با چالش بیشتری بازی کنین، دوتا بهتون پیشنهاد می‌کنیم: موقع بازی کردن وقتی خواستین یه شخصیت رو حذف کنین، اگه کارتی که برداشتین قبلا حذف شده بود به جای اینکه کارت رو بذارین سر جاش انقدر کارت بردارین تا به یه شخصیت زنده برسین و از بازی حذفش کنین. روش دوم اینه که همه‌ی بازیکن‌هایی حذف می‌شن به عنوان اشباح به بازی برگردن. اشباح می‌تونن تاس بریزن تا بازیکن‌ها رو حذف کنن. منتظر چی هستین؟ در خونه‌ی اشباح از همین حالا بازه!


وزن
859 گرم
زمان تقریبی
30 دقیقه
رده ی سنی
10 سال به بالا
تعداد نفرات
2 تا 6 نفر
محتویات
زمینه بازی
18 کارت
18 مهره
تاس
یک برگ برچسب
راهنمای بازی خانه اشباح زینگو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...