بازی فکری جومانجی فکر آوران

از {{model.count}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد موجود در بسته: 1 عدد
  • وزن: 1010 گرم
  • تعداد نفرات بازی: 2 تا 4 نفر
  • رده سنی: - 8 سال به بالا
فروشنده فروشنده: عرش تحریر
گارانتی
ارسال رایگان بیش از 800,000 تومان ناموجود
245,000
15%
210,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازی فکری جومانجی براساس  فیلم سینمایی معروف ساخنه شده که در سال 1995 میلادی ساخته شده است و در همان سال نمایش توانست به یکی از پر فروش ترین فیلم های روز سینما در تمام دنیا تبدیل شود.این فیلم سینمایی با داشتن یک داستان عجیب و هیجان انگیز نفوذ بی نظیری را در فکر و احساس مخاطبین ایجاد می کرد. بازی فکری جومانجی نیز طراحی کلی شبیه آن چیزی که در فیلم سینمایی اتفاق می افتد دارد.بعد از گذشت سال های نسبتا زیاد از اکران فیلم جومانجی حالا تجربه ی بازی رومیزی آن به ویژه برای کسانی که این فیلم را دیده اند احساس خاطره انگیز و نوستالژی خواهد داشت.آنچه که در روند این بازی تجربه خواهید چیزی شبیه به همان اتفاقات درون فیلم است. شما به جنگلی نا شناخته قدم می گذارید و هر لحظه با چیز هایی ترسناک و دلهره آور روبرو می شوید و برای پیروزی خود تلاش می کنید.اصلی ترین رقیب شما در این بازی جنگل و حیوانات وحشی درون آن است.

محصولات مرتبط

جومانجی چهار نوجوان را به درون دنیای جومانجی می کشاند. دنیایی خطرناک، پر از جانوران مختلف و وحشی، همراه با جنگلی انبوه و حاوی تله، برای زنده ماندن باید به جای شخصیت های اصلی داستان بازی کنید

تعداد موجود در بسته
1 عدد
وزن
1010 گرم
تعداد نفرات بازی
2 تا 4 نفر
رده سنی
- 8 سال به بالا
محتویات بازی
- دارای صفحه بزرگ ٧٠*٥٠ سانتیمتری
- صفحه 3 لتی، تمام رنگی
- دارای گردونه منحصر به فرد حوادث جومانجی
ابعاد
- 50 در 30 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...